یکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۳

کارگردان «قول»در گفتگو با سینماپرس

اگر فیلم نسازیم سینمای کودک و نوجوان نابود می شود/ طالبی: امیدوارم منتقدین فیلمم را بپسندند

محمدعلی طالبی در ویژه برنامه «یک فیلم، یک سلام»

سینماپرس: محمدعلی طالبی کارگردان سینمای ایران که امسال با فیلم «قول» در جشنواره فیلم فجر حضور داشته و فیلمش صبح امروز یکشنبه در برج میلاد نمایش داده می شود در گفتگو با سینماپرس اظهار داشت: فیلم «قول» فیلمی برای نوجوانان است که بزرگسالان نیز با آن می توانند ارتباط برقرار کنند.

طالبی در ادامه افزود: من فکر می کنم این فیلم با استقبال منتقدین روبرو شود و امیدوارم مردم و به خصوص دانشجویان هنر به دیدن فیلم آمده و با آن ارتباط برقرار کنند.

کارگردان فیلم «چکمه» خاطرنشان کرد: وضعیت سینمای کودک و نوجوان ایران همچنان مثل سالهای گذشته نه چندان خوب است اما  امسال با شنیده هایی که دارم گویا فیلم های خوبی در جشنواره حضور دارند.

این کارگردان در ادامه افزود: من دوستان و فیلمسازان بسیاری را می شناسم که در دو سال گذشته فیلم های کودک و نوجوان بسیاری ساخته اند اما هیچکدام از آنها اکران نشده اند. امیدوارم این فیلم ها اکران شده و مسئولان به وضعیت سینمای کودک و نوجوان سر و سامان بدهند.

وی در ادامه این بحث اظهار داشت: با وجود این شرایط اگر ما فیلم نسازیم هم خودمان و هم سینمای کودک و نوجوان ایران نابود می شود و مجبوریم برای حفظ این سینمای ارزشمند به فیلمسازی مان ادامه دهیم. من این فیلم را در شرایط سخت و با امکانات بسیار محدود ساختم.

کارگردان فیلم سینمایی «بید و باد» در پایان افزود: امیدوارم که «قول» به عنوان یک فیلم متفاوت در سینمای ایران بتواند با استقبال خوبی از سوی مردم و به خصوص هنرجویان و دانشجویان روبرو شود.

شایان ذکر است فیلم سینمایی«قول» برگزیده جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.