یکشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۸

«سلمان روغنی»به سینماپرس خبر داد:

خرید«گازور» از سوی انجمن سینمای دفاع مقدس/ فیلم کوتاه «میراب» را در دست ساخت دارم

آرم انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس*

سینماپرس: سعید سلمان روغنی فیلمساز کوتاه در گفتگو با سینماپرس از ساخت دو فیلم کوتاه دارای موضوعات ارزشی با نام های «گازور» و «میراب» خبر داد.

سلمان روغنی در ابتدای این گفتگو اظهار داشت: فیلم «گازور» قصه دختربچه ای را دنبال می کند که پدرش به جبهه رفته و در خانه انتظار بازگشت پدرش می کشد و در پی این انتظار اتفاقاتی رخ می دهد که قصه فیلم آنها را دنبال می کند.

این کارگردان در ادامه افزود: این فیلم را با هزینه شخصی ساخته ام اما انجمن سینمای دفاع مقدس چند روز پیش پس از مشاهده این فیلم آن را خریداری کرد.

وی در ادامه عوامل ساخت این فیلم را معرفی کرد: در این فیلم آقای علی زمانی به عنوان تصویربردار، احسان دادرس در سمت صدابردار، مهدی مرعشی نویسنده و مسعود یزدی در سمت مدیر تولید با ما همکاری کردند.

سلمان روغنی خاطرنشان کرد: این فیلم در سال ۱۳۹۱ ساخته شد اما تا امروز تنها در جشنواره استانی یزد اکران شده است و برای حضور آن در جشنواره های دیگر تصمیماتی داریم.

این کارگردان در ادامه از ساخت فیلمی جدید خبر داد: در حال حاضر مشغول ساخت فیلم کوتاه «میراب» هستم که با هدف ترویج کارهای خیر و تشویق افراد به اعمال خیر ساخته می شود.

وی در پایان افزود: در ساخت این فیلم ۱۲ دقیقه ای که به قلم حمید زیباکلام نوشته شده است احسان دادرس نیز با ما در سمت تصویربردار همکاری می کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.