شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۸

رقیه توکلی خبر داد:

تصویربرداری نیمه اول مستند «شیدا» به پایان رسید

رقیه توکلی کارگردان مستند

سینماپرس: رقیه توکلی کارگردان مستند در گفتگو با سینماپرس از ساخت فیلم جدیدش با عنوان «شیدا» خبر داد و گفت: نیمی از تصویربردای این فیلم را به پایان رسانده ایم.

توکلی در ابتدای این گفتگو اظهار داشت: در حال حاضر ساخت فیلم «شیدا» را در دست دارم که تصویربرداری آن به نیمه رسیده است و امیدوارم پس از وقفه کوچکی که در این بین پیش آمده تصویربرداری ادامه فیلم را انجام دهیم. درباره بلند یا نیمه بلند شدن این مستند هنوز نمی توانم حرفی بزنم چرا که تصمیم دارم با پایان تصویربرداری آن در این باره تصمیم گیری کنم.

وی در ادامه افزود: فیلم «شیدا» درباره یک گروه کنسرت است که کودکان ۷ تا ۸ سال آن را اجرا می کنند و در گروه کسی که ویولن می زند دختر خانمی است به نام شیدا که قرار است پاهایش را عمل کند و به خاطر این کنسرت انجام عمل جراحی را عقب می اندازد چرا که پس از عمل جراحی پاهایش را از دست می دهد.

این کارگردان در پایان عوامل ساخت این فیلم را معرفی کرد: آقای دادرس تصویربردار فیلم هستند و محمد محمدی در سمت صدابردار و فریده زارع در سمت عکاس با من همکاری کرده اند. حمیدرضا صالحی نیز فعلاً تهیه کنندگی این اثر را بر عهده گرفته اند که ادامه همکاری ایشان تا پایان پروژه مشخص نیست.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.