سه‌شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۷

غلامرضا فرجی به سینماپرس خبر داد:

تمدید اکران «شیار ۱۴۳» و «تراژدی» تا هفته آینده/ اکران سه فیلم به بعد از جشنواره فجر موکول شد

غلامرضا فرجی*

سینماپرس: سخنگوی شورای صنفی نمایش از تمدید اکران فیلم های «شیار ۱۴۳» و «تراژدی» تا هفته آینده خبر داد.

وی به خبرنگار سینماپرس درباره آخرین مصوبات این شورا گفت: فیلم سینمایی «همه چیز برای فروش» ساخته امیرحسین ثقفی و تهیه کنندگی علی اکبر ثقفی  پس از جشنواره فیلم فجر در گروه سینما آزادی اکران می‌شود. 

فرجی در ادامه افزود: همچنین  دو فیلم‌ «تمشک» به کارگردانی سامان سالور و تهیه کنندگی ساسان سالور و «لامپ ۱۰۰»  ساخته سعید آقاخانی و تهیه کننده محسن محسنی نسب  نیز پس از برگزاری سی و سومین جشنواره فیلم فجر به ترتیب در سالن یک و دوم گروه‌ فرهنگ اکران می‌شوند.

بر اساس گزارش خبرنگار ما این سه فیلم قرار بود از فردا چهارشنبه در سینماهای کشور اکران شوند که به جهت ازدیاد حجم فیلمهای نمایش داده شده این تصمیم اتخاذ گردید.

وی در ادامه بیان داشت: شورای صنفی نمایش برای حمایت از آثاری که در گروه آزاد اکران می‌شوند تا جشنواره فیلم فجر فیلمی اکران نمی‌کنند تا پردیس‌های سینمایی برای فیلم‌ها سرویس مناسبی ارائه دهند.

فرجی در ادامه افزود: همچنین فیلم سینمایی «شیار ۱۴۳» ساخته نرگس آبیار و «تراژدی» ساخته آزیتا موگویی نیز یک هفته دیگر در سرگروه‌های خود باقی می‌مانند و به اکران ادامه می‌دهند و پس از این سرگروه‌های سینما آزادی و فرهنگ تا جشنواره فیلم فجر آزاد هستند.

سخنگوی شورای صنفی نمایش در پایان این گفتگو خاطر نشان کرد: طبق مصوبه امروز شورای صنفی نمایش از این پس فیلم‌هایی که قرارداد اکران آن ها در گروه آزاد بسته می‌شود توزیع‌کنندگان آن ها موظف هستند قرارداد خود با ۵ سالن سینما را به صورت کامل به شورای صنفی نمایش ارائه دهند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.