یکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۷

محمود غلامی به سینماپرس خبر داد:

اکران«ترانه شرقی» در هنر و تجربه/ شورجه سریال زندگی شهید بروجردی را اواخر سال جلوی دوربین می‌برد

 شهید بروجردی

سینماپرس: محمود غلامی تهیه کننده سینما صبح امروز از اکران فیلم سینمایی «ترانه شرقی» در گروه هنر و تجربه و کلید خوردن فصل اول سریال «مردان دره گرگ» با محوریت زندگی شهید بروجردی در اواخر سال خبر داد.

وی  در گفتگو با خبرنگار سینماپرس در مورد فعالیت های اخیر خود اظهار داشت: حدود یک ماه پیش  پروانه نمایش فیلم سینمایی «ترانه شرقی» به کارگردانی احسان صدیقی را دریافت کرده ایم و قرار است  این فیلم را به زودی در گروه هنر و تجربه  به نمایش عمومی درآوریم. 

بنابراین گزارش، فیلم داستان قصه احمد و رخساره زوجی است که سال ها با هم زندگی کرده و حالا در اثر یک اتفاق رخساره  دچار فراموشی شده و احمد از او پرستاری می کند، او برای تامین مخارج زندگی مجبور است با سن بالایی که دارد کار کند و این مسئله باعث مشکلات دیگری می‌شود.

پروانه معصومی، کریم اکبری مبارکه، نازنین فراهانی ، رامسین کبریتی و اصغر هندی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

غلامی در ادامه افزود:  در حال نگارش سریال شهید بروجردی هستیم که قرار است جمال شورجه آن را کارگردانی کند و جزو پروژه های جدی سازمان صدا و سیما است.

وی بیان داشت: امیر جه‌دوست، امیرعباس ترابی و مهدی کیا نویسندگان فیلمنامه هستند که این گروه زیر نظر من به نگارش فیلمنامه مشغول هستند.

نویسنده فیلم سینمایی «ابوزینب» اظهار کرد: سریال «شهید بروجردی» با عنوان «مردان دره گرگ» قرار است در ۲۶ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای از شبکه یک سیما پخش شود و تاکنون نگارش ۸ قسمت  این سریال به اتمام رسیده است و با تکمیل تحقیقات بخش کردستان به زودی ۶ قسمت دیگر فیلمنامه آن آماده خواهد شد.

غلامی تصریح کرد: در حال حاضر هیچ بازیگری را برای نقش شهید بروجردی در نظر نداریم و با تکمیل نهایی فیلمنامه برای بازیگران این فیلم در اولین فرصت اقدام خواهیم کرد.

تهیه کننده فیلم سینمایی «دل بیقرار» در پایان این گفتگو خاطرنشان کرد: به محض اینکه سازمان صدا و سیما منابع مالی این سریال را اعلام کند، فصل اول این سریال را اواخر سال کلید خواهیم زد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.