جمعه ۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۱

داستان نامه‌ای که هرگز فرستاده نشد

جورج کلونی دروغگو از آب درآمد! / کمپانی‌های هالیوودی: اظهارات این بازیگر سرتاسر دروغ است

اوباما-جرج کلونی

سینماپرس: اظهارات جورج کلونی در ارتباط با ارسال نامه‌ای به کمپانی‌های بزرگ فیلمسازی هالیوود و اخذ امضای مدیران آنها برای مبارزه با هکرهای سونی توسط همه این مدیران رد شد هر چند طبق اخبار غیر رسمی برای اوباما نیز ارسال شده است!

هفته گذشته هالیووداستار خبری را مبنی بر مبارزه جورج کلونی با هکرهای کمپانی سونی پیکچرز اعلام کرد که طی آن این بازیگر با ارسال نامه ای به مدیران کمپانی های بزرگ هالیوود نظیر وارنر بروس، اینترتینتمنت، مترو گلدوین مایر و ... امضای انها را برای اعتراض به این پدیده و حمایت از کمپانی سونی جمع اوری کرده است.

مووینیوز نیز در گزارش خود به این نکته اشاره کرد و این نامه را که طبق اظعارات منابع مطلع برای اوباما ارسال شده و یکی از موارد موثر در تصمیم گیری دولت امریکا برای جدیت در رسیدگی به این موضوع اعلام کرد و سایت های متعددی نیز آن را عامل موثری در بیانات اوباما مبنی بر مقابله به مثل با بانیان این سرقت اینترنتی عنوان کردند.

امروز سایت سینمابلند در گزارشی ضمن بررسی این موضوع اعلام کرده است که مدیران ذکر شده در نامه نه تنها امضای خود که خواندن این نامه را رد کرده و جورج کلونی را دروغگویی بزرگ خطاب کرده اند!

کلونی در برابر این اظهارات فقط گفته است: از انجا که نام های بزرگ همیشه برای هالیوود دردسرآفرین بوده اند این نامه با نام مستعار برای این افراد فرستاده شده و نام من پای آن نبوده است!

این در حالی است که مدیران کمپانی های هالیوودی اصل قضیه یعنی دیدن نامه را نفی کرده اند و مشکلی با نام پای ان نداشته اند!
 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.