جمعه ۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۹

بعد از سریال «پرده نشین»

علیرضا قربانی برای سریال «سال‌های ابری» هم می‌خواند

کنسرت «حریق خزان» علیرضا قربانی

سینماپرس: علیرضا قربانی خواننده تیتراژ سریال تلویزیونی "سال‌های ابری" به کارگردانی مهدی کرم‌پور شد.

به گزارش سینماپرس، "سالهای ابری" با نام قبلی "سالار" به تهیه کنندگی محمدعلی اسلامی کاری از گروه مجموعه های تلویزیونی شبکه دو سیما است.

فردین خلعتبری موسیقی این مجموعه تلویزیونی را ساخته و افشین یداللهی نیز ترانه تیتراژ  آن را سروده است. 

 «سالهای ابری» با هنرنمایی علی عمرانی، حمید ابراهیمی، لیندا کیانی، لیلا برخورداری، علی صالحی، علی اوجی، سعید آرمند، سپیده علایی، مصطفی پروین، صامد رمضانی، ارسلان قاسمی و (با حضور) پژمان جمشیدی، علی اوسیوند ، اسماعیل شنگله، امید روحانی و برزو ارجمند  تولید شده است.

مهدی کرم‌پور این مجموعه تلویزیونی را در ۲۰ قسمت ۴۰ دقیقه ای برای پخش از آنتن شبکه دو کارگردانی کرده است. ۲۰ بازیگر بومی نیز در شهرهای جنوبی کشور در کنار بازیگران اصلی این مجموعه تلویزیونی جلوی دوربین رفته اند.  

  در خلاصه داستان سال‌‌های ابری که فیلمنامه آن را آرش خوشخو و خسرو نقیبی نوشته‌اند، آمده: زندگی حسین سالار از روزی به هم می‌ریزد که جاسم پرده از سال‌های ابری ذهن سالار برمی‌دارد. دیری نمی‌گذرد که سالار می‌‌فهمد این فقط بخشی از هجمه بزرگی است که کیان به وسیله آن زندگی او را هدف گرفته و او باید تصمیمی بزرگ بگیرد. مصالحه با مهاجمان، یا آغاز مبارزه برای اثبات شرافتی که سال‌ها برای آن تلاش کرده است.

از دیگر عوامل اصلی این پروژه می توان به مدیر تصویر‌برداری: فرزین خسروشاهی، صدابردار: بابک اخوان، طراح صحنه: حسین مجد، مجری طرح: فریبا ساسانی، طراح لباس: مهنوش عباسی، طراح گریم: کیان اولادوطن، مدیر تولید: مسعود عسگری، برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان: مجتبی وحیدی، انتخاب بازیگران: شکوفا کریمی، منشی صحنه: دنیا راد و عکس: صبا قاسمی اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.