جمعه ۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۹

روزهای پر کار تهیه کننده «مختارنامه»

فلاح: فیلم جدید مهرداد غفارزاده اوایل بهمن کلید می خورد/ دو سریال ارزشی در دست ساخت دارم

محمود فلاح

سینماپرس: محمود فلاح تهیه کننده مختارنامه صبح امروز از ساخت فیلم جدید مهرداد غفارزاده به نام «روزهای مرد مرده» در اوایل بهمن ماه و همچنین تولید دو فیلم تلویزیونی خبر داد.

وی به خبرنگار سینماپرس گفت برای فیلم سینمایی «روزهای مرد مرده» به کارگردانی مهرداد غفارزاده حدود سه ساله پیش پروانه ساخت دریافت کردیم که به دلیل تامین نشدن منابع مالی زمان فیلمبرداری این اثر به تعویق افتاد.  

فلاح در ادامه بیان داشت:  این روزها مهرداد غفارزاده به همراه اکبر روح مشغول بازنویسی نسخه نهایی این فیلم هستند و قرار است به زودی پیش تولید این فیلم سینمایی که حدود یک ماه به طول می انجامد، آغاز شود.

به گفته این تهیه کننده سیما و سینما  قرار است این فیلم اوایل بهمن ماه جلوی دوربین برود.

وی توضیح داد: پیش از این نام این اثر «من زنده ام» بود که برای تمدید پروانه ساخت به فیلم سینمایی «روزهای مرد مرده» تغییر نام داد.  

 برپایه این گزارش، در خلاصه داستان فیلم «روزهای مرد مرده» آمده است:

«ودود» مرد عیالواری است که با پول یارانه‌ای که برایش هر ماه ریخته می‌شود وانتی قسطی می‌خرد تا با آن کار کند. «ودود» که روی پول یارانه‌اش برای پرداخت اقساط ماشینش حساب کرده به یک‌باره متوجه می‌شود پول یارانه به حسابش واریز نشده است. پس از پرس و جوهای «ودود»، به او می‌گویند که او مرده است و یارانه به او تعلق نمی‌گیرد. «ودود» برای اثبات زنده بودنش در مسیر دشواری قرار می‌گیرد و این ماجراهای اصلی فیلمنامه را تشکیل می‌دهد.

تهیه کننده «مختارنامه» در ادامه افزود: پروژه بعدی «مسافر کوچولو» نام دارد. این فیلم را قرار است شاپور شهبازی کارگردانی کند اما به دلیل اینکه فصل این فیلم در بهار می گذرد نامه ای به وزارت ارشاد داده ایم تا بدون تمدید پروانه ساخت بتوانیم در فصل بهار این فیلم را جلوی دوربین ببریم.

بنابراین گزارش، فیلم سینمایی «مسافر کوچولو»   داستان پدری است که فرزند عقب مانده ای دارد و برای همین موضوع در عذاب است. او برای تجدید و احیای زندگی تصمیم به ازدواج مجدد می گیرد که این رفتار با تضاد خانواده مواجه می شود.

وی در ادامه در مورد فعالیت های تلویزیونی خود نیز گفت: در صدد ساخت دو سریال الف ویژه با نام های «عمار یاسر» و «الف دزفول» هستم.

محمود فلاح  در پایان این گفتگو توضیح داد: «عمار یاسر» به نویسندگی حامد عنقا، قرار است به زودی با مشارکت سیما فیلم جلوی دوربین برود و «الف دزفول» نیز سریالی در ژانر دفاع مقدس است که به کارگردانی مرجان اشرفی زاده در ۲۶ قسمت ساخته خواهد شد.

وی گفت: امیدوارم مدیریت جدید سازمان صدا و سیما با درایت خود شرایطی فراهم بیاورد تا بتوانیم این دو سریال ارزشی را که مجوزهای نگارش خود را دریافت کرده اند، بزودی جلوی دوربین ببریم. 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.