سه‌شنبه ۲ دی ۱۳۹۳ - ۰۰:۵۸

در گفتگو با سینماپرس مطرح شد

چگینی: «پژمان ۲» اوایل سال آینده کلید می خورد/ پخش «شمعدونی» از بهمن ماه آغاز می شود

محسن چگینی*

سینماپرس: محسن چگینی تهیه کننده با سابقه تلویزیون پیرامون ساخت قسمت دوم سریال «پژمان» به کارگردانی سروش صحت گفت: «با اینکه هنوز نگارش فیلم نامه قسمت دوم سریال «پژمان» به پایان نرسیده است اما اوایل سال آینده فیلم برداری آن را آغاز خواهیم کرد.»

چگینی در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: «تغییری در تیم بازیگری سریال بوجود نیامده و تقریبا با همان بازیگران سریال را تولید خواهیم کرد.»

تهیه کننده سریال «شب های برره» در ادامه بیان داشت: «در تلاش هستیم فیلم برداری سریال را تا اواسط سال آینده به پایان برسانیم تا پخش آن در پایان سال از شبکه ۳ سیما آغاز شود.»

سریال «پژمان» داستان اتفاقات زندگی پژمان جمشیدی بعد از پایان دوران فوتبالیستی خود است که در ژانر کمدی تولید خواهد شد. در این سریال پژمان جمشیدی، بهاره رهنما، بیژن بنفشه خواه، سام درخشانی و ... حضور دارند.

این تهیه کننده در پایان خاطر نشان ساخت: «سریال «شمعدونی» به کارگردانی سروش صحت آماده پخش از تلویزیون شده و قرار است در بهمن ماه روی آنتن شبکه ۳ سیما برود.»

آتنه فقیه نصیری، محمدرضا داوودنژاد، محسن قاضی مرادی، حسن معجونی، رویا میرعلمی، نگار عابدی، امیر کاظمی، محمد نادری و

خلاصه داستان «شمعدونی» : این مجموعه داستان دو خانواده است که عطا و هوشنگ سرپرستی آن را برعهده دارند. عطا فرزندی دارد که برای او بسیار عزیز و دوست داشتنی است اما او کودکی کنجکاو است و بنیان قصه هم بر درگیری عطا با فرزند خود استوار است.

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.