سه‌شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۹

توضیح کوتاه «نوید محمودی» پیرامون یک خبر + توضیح سینماپرس

نوید محمودی تهیه کننده چند متر مکعب عشق

سینماپرس: نوید محمودی تهیه کننده فیلم سینمایی «چند متر مکعب عشق» در خصوص گفتگوی خود با سینماپرس به صورت تلفنی توضیح کوتاهی ارائه داد.

به گزارش خبرنگار سینماپرس در توضیح این تهیه کننده آمده است: در گفتگویی که بین بنده و خبرنگار سینماپرس چندی پیش انجام شد صحبت هایی در مورد گروه سینمایی هنر و تجربه و جناب آقای امیر حسین علم الهدی از سر حسن نظر داشتم و از این گروه سینمایی و جایگاهش بین مخاطبان خاص تعریف کردم که متاسفانه در نشر مطالب واقعیت در نظر گرفته نشده و موجب سوء تفاهم شده است.

بدیوسیله اعلام می دارم که جناب آقای علم الهدی دوست و برادر بزرگتر بنده طی یکسال گذشته محبت های فراوانی به بنده و فیلم سینمایی «چند مترمکعب عشق» داشته و از دوستان مطبوعاتی درخواست دارم در گزارش مطالب واقعیت را در نظر بگیرند.

توضیح سینماپرس:

تهیه کننده محترم فیلم سینمایی «چند متر مکعب عشق» در پی درج گفتگویی با خبرنگار ما به تاریخ دوشنبه ۱۷ آذرماه ۱۳۹۳ با تیتر «علم الهدی اصرار زیادی برای حضور «چند متر مکعب عشق» در گروه هنر و تجربه داشت؛ نپذیرفتیم!» این توضیح را ارائه داد.

سینماپرس با احترام به همه فیلمسازان به ویژه این تهیه کننده محترم و با توجه به ضرورت بهره مندی و مجاز بودن استفاده رسانه ها از انواع تکنیک های خبری با رعایت صداقت در انتشار خبر، توجه خوانندگان گرامی را به عین متن صحبت های ایشان جلب می نماید تا هر گونه سوء تفاهم میان ایشان و شاید جناب علم الهدی! با این رسانه برطرف گردد:

نوید محمودی گفت: امیرحسین علم الهدی دبیر شورای سیاست گذاری گروه هنر و تجربه اصرار زیادی برای حضور «چند متر مکعب عشق» برای اکران در این گروه سینمایی خاص داشت ولی ما نپذیرفتیم و معتقدیم فیلم می‌تواند فیلم مخاطب عام داشته باشد.

نوید محمودی تهیه کننده فیلم سینمایی «چند متر مکعب عشق» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: از آنجا که ما عقیده داشتیم فیلم هایی که در این گروه اکران می شوند تنها مخاطبان خاص دارند و مایل بودیم که فیلم ما بتواند مخاطب عام تر را جذب نماید مانع حضور فیلم در این گروه سینمایی خاص شدیم و این در شرایطی بود که از لحاظ مالی حضور فیلم در این گروه می توانست برای ما بهتر باشد اما ما ترجیح دادیم که فیلم مان در شهر احساس شود و مردم در نقاط مختلف شهر بیلبوردهای فیلم ما را در سر در سینماها ببینند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.