یکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۶

شاه حاتمی در گفتگو با خبرنگار سینماپرس:

«مذاکرات مستقیم آقای عبدی» از سوم دی در گروه آزاد اکران می شود

علی شاه حاتمی

سینماپرس: علی شاه حاتمی کارگردان سینما صبح امروز از اکران فیلم سینمایی «مذاکرات مستقیم آقای عبدی» از سوم دی ماه در گروه سینمایی آزاد خبر داد.

وی  در گفتگو با خبرنگار سینماپرس در مورد فعالیت های خود اظهار داشت: فیلم سینمایی «مذاکرات مستقیم آقای عبدی» را آماده نمایش داریم. 

کارگردان «رویای سینما» در ادامه افزود: تصمیمی برای اکران این فیلم در جشنواره فیلم فجر نداریم و قرار است از سوم دی ماه این فیلم در گروه آزاد به اکران عمومی درآید.

به گفته این کارگردان سینما و تلویزیون پخش این فیلم بر عهده باران فیلم به مدیریت امیر عباس گردان است.

کارگردان سریال «خوش رکاب» در مورد اینکه آیا از زمان اکران این فیلم راضی هستید توضیح داد: این نوبت زمانی اکران چندان هم باب طبع ما نیست اما چاره ای جز نمایش فیلم نداریم ، علاقه مند بودیم که این فیلم در مهر ماه پخش می شد تا مورد استقبال بهتری مواجه می شد.

کارگردان «تعقیب سایه ها» در مورد ویژگی های این فیلم گفت:  تنها بازیگر  این فیلم اکبر عبدی است، البته در این فیلم المیرا عبدی، میلاد کی‌مرام، قریبا طالبی و یوسف مردایان نیز صداپیشگی کرده‌اند. «مذاکرات مستقیم آقای عبدی» تجربه جدیدی در سینمای کشورمان محسوب می شود.

عوامل سازنده این فیلم عبارتند از:

تدوين ،نويسنده و کارگردان: علی شاه حاتمی، تهيه کننده: جلال چاوشيان،مدير فيلمبرداری: حافظ احمدی، صدابردار: محمد نوين نژاد، طراح گريم: محمد رضا قومی، صداگذاری: محسن روشن، آهنگساز: فرهاد هراتی.

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.