دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۴

سید محسن وزیری خبر داد:

آخرین خبرها از اکران دو فیلم«دریا کنار» و «کالسکه» در سینماهای کشور

 سید محسن وزیری

سینماپرس: سید محسن وزیری تهیه کننده سینما از صدور پروانه نمایش «دریا کنار» و اکران فیلم سینمایی «کالسکه» از سوم دی ماه در گروه آزاد خبر داد.

وی به خبرنگار سینماپرس گفت: قرار بود فیلم سینمایی «کالسکه» به کارگردانی آرش معیریان بعد از اتمام فیلم سینمایی «مستانه» به کارگردانی حسین فرحبخش در گروه آفریقا به اکران عمومی درآید که تصمیمان تغییر کرد و قرار شد این فیلم را از سوم دی ماه در گروه آزاد به اکران عمومی درآوریم.

بنابراین گزارش، فیلم سینمایی «کالسکه» داستان زندگی زوج جوانی است که برای رفتن و یا ماندن در ایران دچار مشکل هستند.

در این فیلم بازیگرانی چون دانیال عبادی، مهران غفوریان، بهنوش بختیاری و سارا منجزی حضور دارند.

تهیه کننده «شیر و عسل» دربخش دیگری از این گفتگو در مورد آخرین اخبار از فیلم سینمایی «دریا کنار» نیز اظهار داشت: به تازگی پروانه نمایش این فیلم صادر شده است.

به گفته این تهیه کننده سینما: آرش معیریان (تدوین) و علی رشیدی (صداگذاری) این فیلم را انجام داده اند و موسیقی این فیلم نیز انتخابی بود.

تهیه کننده «کلاهی برای باران» در ادامه افزود: قصد شرکت این فیلم را در جشنواره فیلم فجر نداریم و در اولین فرصت «دریا کنار» را به اکران عمومی درخواهیم آورد.

بنابراین گزارش، فیلم سینمایی «دریاکنار» داستانی اجتماعی، طنز و عاشقانه دارد که محوریت داستان حول صفت اخلاق مذموم غیبت شکل می گیرد و رضا قهرمانی فیلمنامه آن را نوشته است.

فیلم‌هایی  «ساعت شلوغی»، «داماد خجالتی»، «شیر و عسل»، «کلاهی برای باران»، «ماست و چیپس»، «شاخه گلی برای عروس»، «آوازخوان»، «ازدواج غیابی»، «بادام‌های تلخ»، «حادثه در کندوان»، «حالا چه شود!»، «خانواده کوچک ما»، «خبرچین»، «سایه‌های غم» و ‌«زنگ اول» در کارنامه تهیه کنندگی سید محسن وزیری به ثبت رسیده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.