یکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۱

در گفتگو با سینماپرس اعلام شد

صباغ زاده «دیو باید بمیرد» را با حضور فریبرز عرب نیا اواخر آذر کلید می‌زند

فریبرز عرب نیا

سینماپرس: کاوه صباغ زاده کارگردان سینما صبح امروز از پیوستن فریبرز عرب نیا و شروع فیلمبرداری اولین ساخته بلند خود با نام «دیو باید بمیرد» در اواخر آذر ماه خبر داد.

وی به خبرنگار سینماپرس گفت: قرار است فرزاد موتمن به عنوان مشاور کارگردان در این فیلم با ما همکاری داشته باشد.

دستیار اول فیلم سینمایی «چهارشنبه خون به پا می شود» به لوکیشن ها و مدت زمان فیلمبرداری این فیلم اشاره کرد و افزود: لوکیشن های این فیلم  همه در تهران و جاده های اطراف تهران است و برآورد اولیه جلسات فیلمبرداری حدود ۵۰ تا ۵۵ جلسه است. 

صباغ زاده در ادامه به بازیگران این فیلم اشاره کرد و افزود : تا کنون حضور فریبرز عرب نیا، کاوه سجادی حسینی، یدالله شادمانی، نورالدین اعلمی، کریم امینی و فرامرز روشنایی در این پروژه قطعی شده است و قرار است به زودی دو بازیگر زن این فیلم نیز مشخص شوند.

سایر عوامل عبارتند از: 

کارگردان: کاوه صباغ زاده ، نویسنده: کاوه صباغ زاده (بر اساس داستانی از پیر بوآلو-توماس نارسژاک) ، مدیر فیلمبرداری: محمد آلادپوش ، طراح صحنه و لباس: ملودی اسماعیلی ، صدابردار: نظام الدین کیایی ، طراح گریم: علی بهرامی فر ، مدیر برنامه ریزی و دستیار اول کارگردان: درنا مدنی ، دستیار برنامه ریز: مازیار صالحی ، مدیر روابط عمومی: فرامرز روشنایی ، مدیر تدارکات : حسن حیدرزاده -،تهیه کننده : میر ولی الها مدنی.

وی در پایان این گفتگو به خلاصه داستان این فیلم اشاره کرد و افزود: فیلم سینمایی «دیو باید بمیرد» درباره مردی است که می خواهد با کمک خواهر زنش، همسرش را به قتل برساند.

بنابراین گزارش، کاوه صباغ زاده از ۱۳۷۶ کار دستیار کارگردانی را در سینما آغاز کرد و با مهدی صباغ زاده، سعید ابراهیمی فر، نادر تکمیل همایون کار کرده است. وی تا کنون ۴ فیلم کوتاه ساخته است و در حال حاضر هم عضو شورای مرکزی کانون برنامه ریزان و دستیاران خانه سینما است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.