شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۸

فیلمی با محوریت یکی از یاران امام رضا(ع)

علی غفاری؛ از اتمام ساخت تله فیلم «ستاره شرق» تا ۱۰ روز آینده تا اکران «ابوزینب» پس از جشنواره فیلم فجر

علی غفاری کارگردان در  نشست فیلم «استرداد» در خبرگزاری سینماپرس

سینماپرس: علی غفاری کارگردان سینما از اتمام تله فیلم «ستاره شرق» تا ده روز آینده و اکران «ابوزینب» پس از جشنواره فیلم فجر اطلاع داد..

وی در گفتگو با خبرنگار سینماپرس در مورد آخرین اخبار از تله فیلم «ستاره شرق» اظهار داشت: این تله فیلم تاریخی در حال ساخت موسیقی توسط بابک شهرکی است و تا ده روز آینده آماده تحویل برای پخش از تلویزیون می شود و به احتمال فراوان قرار است همزمان با شهادت امام رضا (ع) پخش شود.

کارگردان «استرداد» یادآور شد: تصوربرداری این فیلم تلویزیونی در شهرک سینمایی دفاع مقدس طی ۳۰ جلسه انجام شد و  ناصر فخری (تدوین و صداگذاری) این سریال را برعهده داشت.

برپایه این گزارش ، تله فیلم «ستاره شرق» درباره فضل ابن شاذان یکی از فقهای تاریخ اسلام و از یاران امام رضا (ع) است که از زمان آن بزرگوار تا دوران امام حسن عسگری (ع) می‌زیسته و با خلفای آن دوران درگیر بوده تا در نهایت از روی دشمنی به وی افترا می‌زنند.

محمود پاک نیت، انوشیروان ارجمند،کاوه خداشناس، افشین نخعی،غلامرضا واعضان منش، ماشاالله شاهمرادی زاده، سمیرا حسینی، آزاده ریاضی، نیکی قاسمی، تورج فرامرزیان و... در این تله فیلم به ایفای نقش می پردازند.

عوامل سازنده این فیلم تلویزیونی عبارتند از:

کارگردان: علی غفاری ، مدیر تصویربرداری: مهرداد سلیم خانی، مدیر هنری: مجید میرفخرایی ،  طراح چهره پردازی: کوروش علیزاده، صدابردار: آرش برومند، صداگذار: ناصر فخری، عکاس: پویا شاه جهانی، تدوین: ناصر فخری، /مدیر تولید: فرهاد کی‌نژاد، سازنده موسیقی : بابک شهرکی، تهیه کننده: علی لدنی.

وی در ادامه در مورد آخرین اخبار از فیلم سینمایی «ابوزینب» نیز گفت: این فیلم آماده نمایش است و قرار است پس از برگزاری جشنواره فیلم فجر به اکران عمومی درآید.

برپایه این گزارش، فیلم سینمایی «ابو زینب» نام چهارمین فیلم علی غفاری پس از آثاری چون «شاهرگ» ، «چراغ قرمز» و «استرداد» است. این فیلم درباره خانواده ای لبنانی است و تماما در کشور لبنان و با بازیگران عرب زبان ساخته شده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.