چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۹

در ژانر وحشت

«روح» قدکچیان به صداگذاری و ساخت موسیقی رسید

قدکچیان در مراسم بزرگداشت «علی حاتمی»

سینماپرس: کامران قدکچیان کارگردان سینما صبح امروز گفت: فیلم سینمایی «روح» را در ژانر وحشت ساخته ام و این فیلم هم اکنون در مرحله صداگذاری و ساخت موسیقی است.

وی  در گفتگو با خبرنگار سینماپرس در مورد فعالیت های اخیر خود اظهار داشت: اخیراً فیلمی به نام «روح» را در ژانر وحشت ساخته ام که فیلمبرداری آن تمام شده است.

کارگردان «آواز تهران» در ادامه به مراحل فنی این فیلم اشاره کرد و افزود: تدوین این فیلم را خودم به اتمام رسانده ام و در حال حاضر بهمن حیدری مشغول صداگذاری این فیلم است ضمن اینکه او صدابرداری این فیلم را نیز برعهده داشته است وهمچنین یحیی سپهری شکیب نیز در حال ساخت موسیقی این فیلم است.

قدکچیان بیان داشت: ما برای فیلم سینمایی «روح» فرم حضور در جشنواره فیلم فجر را پر کرده ایم و در صورت تایید هیئت انتخاب اولین رونمایی از این فیلم در جشنواره فیلم فجر خواهد بود.

کارگردان «پس کوچه های شمرون» در ادامه افزود: فیلم سینمایی «روح» را با حمایت موسسه رسانه های تصویری ساختیم  که البته مهدی گلی زاده نیز به عنوان شریک تولید در کنار ما بود.

وی در ادامه به بازیگران این فیلم اشاره کرد و افزود:  میترا حجار، قربان نجفی ، کامبیز دیرباز، آشا محرابی  و ... در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

قدکچیان در پایان این گفتگو خاطرنشان کرد: یک طرح دیگر در ژانر اجتماعی نوشته ام و به وزارت ارشاد برای صدور پروانه ساخت ارسال کرده ام؛ منتظر هستم تا جواب آن بیاید تا در آینده بتوانم آن را هم بسازم.

برپایه این گزارش، كامران قدكچيان متولد ۱۳۲۶ تهران است. وی فعاليت سينمايی را با دستياری كارگردان سال ۱۳۴۸ آغاز كرد. از ديگر فعاليت های او مي توان به نگارش نمايشنامه راديويی، تدوين، فيلمنامه نويسی، كارگردانی ، ساخت آنونس و... اشاره كرد.

۲۲ فیلم در کارنامه کامران قدکچیان به ثبت رسیده است که از جمله آنها می توان به «سوغات فرنگ» ، «دختر شاه پریون» و ... اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.