یکشنبه ۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۲

ایمان افشاریان به سینماپرس خبر داد:

پیش تولید «ملمداس» با رفع موانع مالی آغاز شد/ «فردا» دو ماه دیگر اکران می‌شود

ایمان افشاریان کارگردان

سینماپرس: ایمان افشاریان کارگردان سینما صبح امروز از آغاز پیش تولید فیلم سینمایی «ملمداس» و اکران فیلم سینمایی «فردا» تا دو ماه آینده خبر داد.

وی به خبرنگار سینماپرس گفت: پس از رفع  منابع مالی  و جذب اسپانسر، چارچوب اصلی این فیلم انجام شده و در حال انتخاب عوامل پشت دوربین و بازیگران آن هستیم.

کارگردان «فردا» در ادامه به لوکیشن و مدت زمان فیلمبرداری این اثر اشاره کرد و افزود: پیش‌تولید «ملمداس» چند روزی است که آغاز شده است ، ۴۰ جلسه فیلمبرداری برای این فیلم پیش بینی کرده ایم و قرار است در تهران، جنوب کشور و جزایر قشم و هرمز فیلمبرداری داشته باشیم.

افشاریان در ادامه بیان داشت: مهدی پاکدل به عنوان بازیگر نقش اصلی این فیلم انتخاب شده است و در حال حاضر به دلیل ایفای نقش در سریال «کیمیا» به کارگردانی جواد افشار ،باعث شد تا فیلمبرداری این فیلم با تاخیر آغاز شود.

وی در مود خلاصه داستان «حباب» اظهار داشت: فیلم در رابطه با جوانی است که بعد از مدت ها به ده خود بازمی گردد و می بینید شرایط آن ده خیلی نامساعد است و  اتفاقات عجیب و غریبی در آنجا رخ داده است. او سعی می کند شرایط نامساعد خانواده خود را درست کند.

افشاریان در بخش دیگری از این گفتگو مورد اکران «فردا» نیز گفت: ساخت  آنونس این فیلم بر عهده  معین شافعی بود و یحیی پاکدل نیز پوستر این فیلم را طراحی کرده است.

وی در پایان این گفتگو خاطرنشان کرد: ۱۰ دقیقه از این فیلم نسبت به نسخه به نمایش درآمده در جشنواره سی ودوم فیلم فجر کوتاه شده است و تا دو ماه آینده این فیلم به اکران عمومی درخواهد آمد.

صادق صفایی، علی دهکردی، امیررضا دلاوری، مجید آقاکریمی، سوده شرحی، محمدرضا علیمردانی و با حضور علیرضا شجاع نوری و ستاره اسکندری از بازیگران فیلم سینمایی «فردا» به تهیه کنندگی حسین صابری هستند.

این فیلم داستان دختری را روایت می کند که علاقه به عکاسی دارد و همراه با مادرش راهی سفر عکاسی می شود که در این سفر اتفاقاتی برای او پیش می آید.

نویسنده، طراح و کارگردان: ایمان افشاریان، مهدی پاکدل/ مشاور کارگردان: پوران درخشنده/ مدیر فیلمبرداری: سینا کرمانی زاده/ صدابردار: علیرضا نوین نژاد/ طراح چهره پردازی: سودابه خسروی/ آهنگساز: بهزاد عبدی/ طراح لباس: سوده شرحی/ تدوین: معین شافعی/ صداگذار: احسان افشاریان/ دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: محمد شریفی/ طراح جلوه های بصری: امیررضا معتمدی/  بدلکار: علیرضا فتحی.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.