شنبه ۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۰

مطالبات هنرمندان از مسئولان رسانه ملی

شریفی: مدیران جدید سیما با تقویت اندیشه و بکارگیری نیروهای کارآمد جلوی تولیدات سطحی را بگیرند

امیرحسین شریفی*

سینماپرس: امیر حسین شریفی تهیه کننده سینما گفت: امیدوارم در دوره جدید مدیریت صدا و سیما به فیلمنامه های مناسبتی اهمیت بیشتری داده شود و ضمن بکارگیری نیروهای کارآمد و تقویت اندیشه در این سازمان جلوی ساخت تله فیلمهای سطحی گرفته شود.

وی به خبرنگار سینماپرس گفت: امیدواریم  آقای دکتر سرافراز به حرفه ای های سینما و هنرمندان پیشکسوت اهمیت بیشتری بدهند و بساط کسانی که تنها به عنوان حمایت کننده مالی وارد صدا و سیما شده اند و در حوزه تولید افراد ناکارآمدی محسوب می شوند برچیده شود؛ بهتر است از کسانی که واقعا دلسوز این عرصه هستند استفاده شود تا بیش از این سازمان از ناحیه این نوع افراد متضرر نشود.

تهیه کننده «سیب سرخ حوا» یادآور شد: نکته قابل توجهدر مورد ساخت تله فیلم های اخیر در تلویزیون است  که به شدت سطحی و مخاطب گریز و به تعداد زیاد ساخته می شوند و فاقد ارزش هستند که امیدواریم مدیران جدید ساز و کاری بیاندیشند تا تله فیلم هایی به تعداد کمتر اما ارزشمندتر ساخته شود.

تهیه کننده «آشوبگران» تصریح کرد: همچنین امیدواریم  بودجه خوبی به سازمان صدا و سیما اختصاص داده شود و از نیروهای ارزشی و حرفه ای که در حال حاضر در عرصه تولید کاری در دست ندارند استفاده شود.

وی گفت:  اندیشه باید در  سازمان صدا و سیما تقویت شود تا شاهد ساخت سریال و تله فیلم های فاخرتری برای جذب و پر کردن اوغات فراغت مردم باشیم.

تهیه کننده «آوازهای سرزمین من» خاطرنشان کرد: بنده به عنوان یک تهیه کننده سینما و سیما  انتظارم از رئیس جدید سازمان صدا و سیما این است که در ساخت سریال های مناسبتی از ابتدای تولید به نگارش فیلمنامه ها اهمیت بیشتری داده شود و از قبل برنامه ریزی منسجمی پیرامون آنها صورت گیرد تا دچار بی کیفیتی نشوند. 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.