شنبه ۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۶

در گفتگو با سینماپرس عنوان شد

پورهاجریان: «ژاوی» و «فصل سکوت سبزه ها» را در صورت جذب سرمایه خواهیم ساخت

اصغر پورهاجریان*

سینماپرس: اصغر پورهاجریان تهیه کننده سینما صبح امروز گفت در صورت تامین منابع مالی دو فیلم «ژاوی» و «فصل سکوت سبزه ها» را خواهیم ساخت.

وی به خبرنگار سینماپرس گفت:  مدتی است پروانه ساخت فیلم سینمایی «ژاوی» به کارگردانی کاظم مولایی که یک تریلر اجتماعی است را دریافت کرده ایم و  منتظر تامین منابع مالی آن هستیم تا بتوانیم این فیلم را در اولین فرصت ممکن کلید بزنیم.

وی همچنین گفت: در صورت فراهم شدن سرمایه تولید، فیلم سینمایی «فصل سکوت سبزه ها» به کارگردانی رهبر قنبری را نیز اوایل سال آینده خواهیم ساخت.

 وی خاطرنشان ساخت: داستان این فیلم  در مورد یک جوان نابغه است که به دلیل یک حادثه جنگی مجبور به ترک تحصیل می شود تا بتواند خانواده اش را نجات دهد و در بزرگسالی مشغول خاطره نویسی از دوران جوانی اش می شود. 

مسئول جلوه های ویژه «چهارشنبه خون به پا می شود» در ادامه این گفتگو گفت:در حال حاضر با فیلم«رسم رفاقت»که آن را هم  رهبر قنبری ساختهدر بخش بین المللی جشنواره فیلم رشد شرکت داشتیم.

بنابراین گزارش، این تله فیلم درباره فرید و پویا دو نوجوان تکواندو کار است که دوستی خوبی با یکدیگر دارند، اما توجه ویژه پدر پویا به سعید ماجراهای دیگری را برای این دو دوست رقم می‌زند.

از دیگر عوامل این تله فیلم می‌توان به فرزام گل سفیدی تصویربردار، عقیل تقی‌زاده برنامه ریز، آبتین برقی طراح صحنه و لباس، علیرضا باقربیگی طراح گریم و مدیر تولید، مجید یوسفی صداگذار و میکس، مهران کرمی تدوینگر، محسن پورهاجریان مجری طرح، حمید اسلامی صدابردار و منصور ناظمی مدیر تدارکات اشاره کرد.

پورهاجریان که تهیه کنندگی سریال «از میان سایه ها» به کارگردانی رهبر قنبری را نیز برعهده دارد ضمن گلایه از صدا و سیما برای عدم اطلاع رسانی دقیق از زمان پخش این تله فیلم گفت: عده ای برای ساخت این تله فیلم زحمت کشده اند  و آن وقت فیلمما که به موضوع روز پرداخته بود در آرشیو صدا و سیما باقی می ماند و بعد بدون اطلاع رسانی به مخاطبان پخش می شود.

اصغر پورهاجريان متولد ۱۳۴۴ در تهران است. او دانش آموخته مرکز آموزش فيلم سازی باغ فردوس است. وی فعاليت سينمايی خود را از سال ۱۳۶۵ با فيلم سینمایی «عبور» آغاز كرد. از جمله جوايز وی می توان به برگزيده بهترين جلوه های ويژه و دریافت  سيمرغ بلورين، تنديس، ديپلم افتخار از جشنواره های فيلم فجر، دفاع مقدس، جشنواره سيما ، جشن سينمای ايران برای فيلم هايی نظير «مهاجر»، «براده های خورشيد»، «چشم شيشه ای»، «تولدی ديگر» اشاره کرد . او نامزد جايزه بهترين جلوه های ويژه در چندين دوره جشنواره فيلم فجر، دفاع مقدس، سيمای جمهوری اسلامی، جشن سينمای ايران برای فيلم های «سفر به فردا» ، «پوتين»، «بازی بزرگان»، «ديده بان»، «عبور»، «گناهکاران» ، «آخرين ملکه زمين» ، «سفر سرخ» ، سريال «سيمرغ» و سريال «خواب و بيدار» اشاره كرد.

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.