چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۵

در گفتگو با سینماپرس عنوان شد

«تابو» بدون موسیقی متن به جشنواره فیلم فجر می‌آید/ پدیده مهاجرت و جوانان جویای کار؛ سوژه های بعدی خسرو معصومی

خسرو معصومی*

سینماپرس: خسرو معصومی کارگردان سینما صبح امروز در مورد ساخت سه گانه جدید خود توضیحاتی ارائه داد وگفت: «تابو» بدون موسیقی در جشنواره فیلم فجر حضور پیدا خواهد کرد.

وی به خبرنگار سینماپرس گفت: مراحل فنی فیلم سینمایی «تابو» در حال سپری شدن است و تا ۲۰ روز دیگر فیلم به طور  کامل آماده نمایش می شود. 

کارگردان «باد در علفزار می پیچد» به مراحل فنی این فیلم اشاره کرد و توضیح داد:  حسن حسندوست تدوین این فیلم را به اتمام رسانده است و قرار بود پیمان یزدانیان موسیقی این فیلم را بنوازد که نهایتاً به دلیل مشغله ایشان تصمیم گرفتیم برای این فیلم موسیقی متن استفاده نکنیم و به جایش  امیر حسین قاسمی که مشغول مراحل پایانی میکس و صدا این فیلم است قرار است یک موسیقی انتخابی برای تیتراژ پایانی این فیلم استفاده کند.

 معصومی در مورد کارهای آتی خود نیز توضیح داد: از ابتدای سال قصد داشتم سه گانه  جدیدی بسازم که «تابو» بخش اول آن است که مضمونی عاشقانه دارد.

کارگردان «رسم عاشق کشی» یادآور شد:  در حال حاضر مشغول نگارش دو ایپزود بعدی هستم که در آن ها قرار است به پدیده های مهاجرت و معضلات بیکاری و دغدغه جوانان بپردازم و سال آینده این دو ایپزود را جلوی دوربین خواهم برد.

براساس این گزارش، «تابو» یک درام عاشقانه در مورد چند جوان است که در شمال کشور اتفاق رخ داده و نوشهر، بابلسر و چند شهر دیگر  شمال لوکیشن‌های اصلی این فیلم هستند.

الناز شاکردوست و هادی دیباجی در فیلم جدید خسرو معصومی به ایفای نقش پرداخته اند.

خسرو معصومی متولد ۱۳۳۴ بهشهر، فارغ‌التحصیل سینما و تلویزیون از دانشکده هنرهای دراماتیک است.

 فیلمهای «خرس»، «جایی در دور دست»، «باد در علفزار می پیچد»، «رسم عاشق کشی»، «دلباخته» و ... در کارنامه کارگردانی خسرو معصومی به ثبت رسیده است.

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.