دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۸

امیر پورکیان در گفتگو با سینماپرس:

«خنده های آتوسا» به زودی جلوی دوربین می رود/ اصلاحات «دریا و ماهی پرنده» انجام شد

امیر پورکیان

سینماپرس: امیر پورکیان تهیه کننده سینما صبح امروز از عقد قراداد با شرکت ایران نوین برای اکران جهانی فیلم سینمایی «دریا و ماهی پرنده» و انجام اصلاحات این فیلم برای اخذ پروانه نمایش خبر داد و در خصوص دیگر فیلمش گفت: فیلم سینمایی «خنده های آتوسا» به زودی با تکمیل گروه بازیگران جلوی دوربین خواهد رفت.

وی در گفتگو با خبرنگار سینماپرس در مورد فعالیت های خود اظهار داشت: برای اخذ پروانه  نمایش «دریا و ماهی پرنده» چند اصلاحیه  به ما دادند که به رغم میل باطنی با اینکه به کلیت فیلم لطمه وارد می شد با مهرداد غفارزاده این اصلاحیه ها را انجام دادیم؛ اما بعد از گذشت یک و ماه نیم هنوز خبری از صدور پروانه نمایش این فیلم نیست.

تهیه کننده «خیابان یک طرفه» تصریح کرد: در هر حال برای اکران جهانی این فیلم نیازمند پروانه نمایش هستیم . به طور مثال تا شروع جشنواره برلین وقت زیادی نداریم و امیدواریم به زودی پروانه نمایش فیلم سینمایی «دریا و ماهی پرنده» صادر شود تا بتوانیم اکران داخلی و خارجی موفقی داشته باشیم.

 بنابراین گزارش، «دریا و ماهی پرنده» پس از فیلم سینمایی «گیرنده» دومین تجربه مهرداد غفارزاده در مقام کارگردان است. این فیلم نوشته مشترک مهرداد غفارزاده و اکبر روح و محصول موسسه هنری خانه فیلم پروان است که به موضوع جوانان بزهکار می‌پردازد.

از جمله عوامل این فیلم سینمایی می توان به تهیه کننده: امیر پورکیان، مدیر تولید: فریبا سادات خلیلی، مدیر فیلمبرداری: مرتضی غفوری، طراح صحنه: قاسم ترکاشوند، طراح گریم: الهام اطیابی، مدیر تدارکات: توماج گودرزی، برنامه ریز: مهدی آقایی، دستیار اول کارگردان: حمیدرضا غفارزاده اشاره کرد.

وی در بخش دیگری از این گفتگو  در مورد فیلم سینمایی «خنده های آتوسا» به کارگردانی علیرضا فرید نیز گفت: تاکنون حضور محمد رضا فروتن، باران کوثری و پژمان بازغی در این فیلم قطعی شده است و قرار است با اضافه شدن چند بازیگر دیگر این فیلم به زودی جلوی دوربین برود.

این تهیه کننده سینما در مورد ژانر «خنده های آتوسا» توضیح داد: این فیلم سینمایی یک اثر جاده ای است که کل داستان در یک قطار رخ می دهد؛ قطاری که از تهران به استانبول در حال حرکت است.

در خلاصه داستان «خنده های آتوسا» آمده است، مرجان، موسی، آتوسا، بهزاد، شیرین، احسان، استوارت، شیلا و طاهری، مسافران قطار تهران-استانبول هستند!

امیر پورکیان در پایان این گفتگو یادآور شد: در صورت پذیرش این فیلم در بخش مسابقه اولین رونمایی از این فیلم انشالله در بخش سودای سیمرغ جشنواره سی و سوم فیلم فجر خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.