یکشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۹

یک تدوینگر پرکار در مصاحبه با سینماپرس

ایمانی: بعد از«اسب سفید پادشاه» لطیفی فیلم جدید مظلومی را تدوین همزمان می‌کنم

کاوه ایمانی

سینماپرس: کاوه ایمانی تدوینگر سینما به خبرنگار ما گفت: مشغول تدوین همزمان فیلم جدید محمد حسین لطفی با نام «اسب سفید پادشاه» هستم و قرار است به زودی تدوین همزمان فیلم جدید مهدی مظلومی را آغاز کنم.

وی در مورد فعالیت های اخیر خود اظهار داشت: یک هفته ای است که فیلمبرداری جدیدترین اثر محمد حسین لطیفی که خود تهیه کنندگی اش را نیز برعهده دارد با بازی الناز شاکردوست آغاز شده  و قرار است اولین رونمایی از این فیلم در بخش سودای سیمرغ سی و سومین جشنواره فیلم فجر باشد.

تدوینگر «توفیق اجباری» در مورد فیلم های آماده نمایش خود گفت: پیش از این، تدوین فیلم سینمایی «فرار از قلعه رودخان» به کارگردانی غلامرضا رمضانی و تهیه کنندگی حسن آقا کریمی را انجام داده ام و این فیلم در جشنواره کودک و نوجوان اصفهان توانست جایزه بهترین کارگردانی را از آن خود کند و قرار است در سی و سومین جشنواره فجر نیز حضور داشته باشد.

بنابراین گزارش در خلاصه داستان «فرار از قلعه رودخان» آمده است : گروهی از دانش آموزان شهرستان میبد برای اردویی دو روزه به شمال کشور می روند، که در آستانه رفتن به سمت دریا برنامه آنها توسط مسؤلین مدرسه تغییر می کند، که این تغییر برنامه مسایل و مشکلاتی را در پی دارد...

تدوینگر «روز سوم» در پایان این گفتگو در مورد کارهای آتی خود نیز گفت : قرار است فیلم سینمایی «ماموریت تهران» به کارگردانی مهدی مظلومی  و با بازی مهدی هاشمی و رضا عطاران  که قرار است  اوایل آذر ماه کلید بخورد را هم تدوین همزمان کنم.

برپایه این گزارش، فیلم سینمایی «ماموريت تهران» داستان چند مامور است که برای جاسوسی و خرابکاری وارد ايران می‌شوند و با اتفاقاتی روبرو می‌شوند.

بنابراین گزارش، کاوه ایمانی تاکنون ۲۹ فیلم سینمایی تدوین کرده است که از جمله آن ها می توان به «توفیق اجباری»، «رفیق بد»، «گشت ارشاد»، «شبکه»، «کما» و ... اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.