دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۹

در گفتگو با خبرنگار ما عنوان شد

اتمام تدوین «سمفونی استیضاح» / شعبانی: از مجیزگویی درباره شهید دیالمه خودداری کرده ایم

شهید عبدالحمید دیالمه*

سینماپرس: محمد علی شعبانی مستند ساز صبح امروز از سپری شدن تدوین «سمفونی استیضاح» خبر داد وگفت: به زودی صداگذاری این مستند که نگاهی به زندگی شهید دیالمه دارد را آغاز خواهیم کرد.

وی  در گفتگو با خبرنگار سینماپرس در مورد فعالیت های جدید خود اظهار داشت: به تازگی مستند «سمفونی استیضاح» که به زندگی سیاسی شهید دیالمه می‌پردازد را ساخته ام و این مستند هم اکنون مراحل پس از تولید خود را سپری میکند. 

شعبانی  ادامه داد: «سمفونی استیضاح» فیلمی سیاسی است  که چند روزی است تدوین آن توسط خودم ، سروش محمد زاده و لیلا شعبانی به اتمام رسیده است و قرار است به زودی صداگذاری آن آغاز شود.

کارگردان مستند «ملی بودن کارت» ادامه داد: یک سال و نیم تحقیق و تولید این مستند به طول انجامید، ضمن اینکه چیزی حدود ۴۰ تا ۵۰ کتاب قطوری تاریخی را برای ساخت این مستند که به گروه های و جریان های سیاسی از سال ۴۲ و ۶۰ می پردازد را رصد کرده ایم و در ساخت این مستند از مجیزگویی دوری کرده ایم و به شدت بر مدار واقعیت حرکت کرده ایم.

بنابراین گزارش ، مستند ۷۰ دقیقه‌ای «سمفونی استیضاح» به کارگردانی محمدعلی شعبانی، فیلمی پرچالش و انتقادی در مورد شهید عبدالحمید دیالمه است که در انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس تهیه شده است.

عوامل این مستند عبارتند از:

مدیر تصویربرداری: میثم ریاحی، دستیار کارگردان: مجید نیک بخت، گروه تحقیق: محمد علی شعبانی، الهام نجفی، تدوین: محمد علی شعبانی، سروش محمد زاده، لیلا شعبانی، صدابردار: عادل انیسی، مدیر هنری: امیر حسین معظمی، نورپرداز: سید رضی حسینی، مدیر تولید: سعید سلطان پور، تهیه کننده: پژمان لشکری پور، محصول انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس.

محمد علی شعبانی فرزند مرتضی شعبانی فیلمبرداری مجموعه سید مرتضی آوینی است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.