دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۲

امیر حسین شریفی به سینماپرس خبر داد:

اتمام فیلمبرداری فیلم ضد داعشی عباس رافعی در لبنان / پرهام وفایی تدوین «آوازهای سرزمین من» را تمام کرد

فیلم سینمایی «آوازهای سرزمین من» به کارگردانی عباس رافعی

سینماپرس: امیر حسین شریفی تهیه کننده صبح امروز از اتمام فیلمبرداری فیلم جدید عباس رافعی در لبنان و پایان مونتاژ این فیلم ضد داعشی توسط پرهام وفایی خبر داد.

وی  در گفتگو با خبرنگار سینماپرس در مورد آخرین اخبار از فیلم سینمایی «آوازهای سرزمین من» به کارگردانی عباس رافعی اظهار داشت: فیلمبرداری این فیلم اواخر هفته گذشته در لبنان به اتمام رسید. 

تهیه کننده «ضیافت» در ادامه به لوکیشن های این فیلم اشاره کرد و افزود: مناطقی چون صيدا، نبطيه و زبير در شمال و جنوب لبنان از جمله لوکيشن های اصلی فيلم ما بودند.

تهیه کننده «سیب سرخ حوا» درباره شرايط توليد اين فيلم  نیز گفت: حدود ۸۰ درصد این فیلم در لبنان مقابل دوربين رفت و دوشنبه هفته گذشته فيلمبرداری به پايان رسيد. ضمن اينکه آقای صحت، رايزن فرهنگی ايران در لبنان نيز هفته گذشته از پشت صحنه این فيلم بازدید به عمل آورد.

وی همچنين به مراحل فنی بعد از فیلمبرداری این فیلم اشاره کرد و افزود: به تازگی پرهام وفایی، مونتاژ این فیلم را انجام داده است و هم اکنون در حال گفتگو برای انتخاب صداگذار و سازنده موسیقی فیلم هستیم، امیدواریم این فیلم در بخش سودای سیمرغ  سی و سومین جشنواره فيلم فجر حضور پیدا کند.

بنابراین گزارش، فیلم سینمایی «آوازهای سرزمين من» داستان جوان مسلمانی به نام ناصر است که دل در گرو عشق دختری مسيحی به نام سارا دارد، اما آوار مشکلات، مسير اين پيوند را دشوار کرده است. اين فيلم درباره اقدامات گروه های تکفيری و تروريستی از جمله داعش است .

ادی رعد، جمال حمدان، امال افيش، مری اليزابت دبس، اشرف غيبور، علی طحان، علی شيبی، حامد ابراهيمی و پل سليمان در فیلم جدید عباس رافعی به ایفای نقش پرداخته اند.

ساير عوامل اصلی فيلم جديد عباس رافعی عبارتند از:

جانشينان توليد: جعفر صمدی، مهدي شريفی، هماهنگی توليد: حيدر شکاری، کارگردان: عباس رافعی، دستيار اول کارگردان و برنامه ريز: بهرام صحيحی، دستيار دوم کارگردان: عليرضا ابراهيمی، منشی صحنه: فرحناز خسروآبادی، عکاس: سيما محمدی، مدير فيلمبرداری: روزبه رايگا، مدير صدابرداری: بهروز معاونيان، طراح گريم: مهرداد قلی پور، طراح صحنه: ايمن جابر، طراح لباس: غالب حلاوی، هماهنگی بازيگران لبنانی: علی بوزيد.

بنابراین گزارش، اميرحسين شريفی در سال ۱۳۳۶ در روستای خاتون آباد اصفهان متولد شد. دوران كودكی خود را در خاتون آباد گذراند و پس از آن به اصفهان عزيمت نمود. شريفی تحصيلات اوليه خود را در خوراسگان اصفهان گذراند و ديپلم خود را در اصفهان گرفت و به ادامه تحصيل در همان شهر پرداخت. او در مقطع انقلاب اسلامی در سمت معاونت اجرايی مشغول به كار شد. در طی اين دوره چندين مسئوليت ديگر از جمله سرپرستی راه اندازی خطوط ويژه تاكسيرانی اصفهان كميته سوخت و عضويت در شورای امنيت استان اصفهان را عهده دار شد. از سال ۱۳۶۸ به تهران آمد و بصورت حرفه ای با تهيه كنندگی فيلم سینمایی  «شب دهم» به كارگردانی جمال شورجه وارد عرصه سينما شد او همچنين مديريت توليد را نيز از همين فيلم شروع كرد.

۱۱ فیلم در کارنامه تهیه کنندگی امیر حسین شریفی به ثبت رسیده است که از جمله آنها می توان به «ضیافت»، «پری»، «اشک سرما» و ... اشاره کرد. 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.