شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۴

آخرین خبر پس از کسب پروانه ساخت

قهرمانی: «فرشتگان قصاب ۲» در صورت حمایت سازمان سینمایی برای سال آینده آماده می شود

محمد قهرمانی در سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت

سینماپرس: محمد قهرمانی تهیه کننده سینما صبح امروز از آماده شدن فیلم سینمایی «فرشتگان قصاب ۲» در سال آینده خبر داد.

وی  پس از کسب پروانه ساخت برای فیلم سینمایی «فرشتگان قصاب ۲» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس اظهار داشت: قرار بود نسخه دوم فیلم سینمایی «فرشتگان قصاب» را بسازیم و هر چقدر با ارگان های مختلف رایزنی می کردیم اتفاق خاصی رخ نمی داد تا اینکه آقای ایوبی گفتند از فیلم هایی با موضوع گروههای تکفیری و داعش حمایت می کنند.  .

تهیه کننده «شکارچی شنبه» در ادامه یادآور شد: این فیلم قطعاً به جشنواره سی وسوم فیلم فجر نخواهد رسید و بنا داریم اگر حمایت های لازم از سوی سازمان سینمایی صورت بگیرد این فیلم را برای جشنواره فیلم فجر سال آینده آماده کنیم.

قهرمانی تصریح کرد:برای ساخت این فیلم پیش تولید سنگینی را برنامه ریزی کرده ایم و امیدواریم با حمایت های لازم و با بازبینی لوکیشن های مختلف بتوانیم این فیلم را با کیفیتی مطلوب بسازیم.

 تهیه کننده «گیرنده» توضیح داد: بنا داریم برخی از صحنه های این فیلم را در شهرهای عراق، لبنان و سوریه جلوی دوربین ببریم و اگر این کار صورت نگرفت باید این امور را در شهرهای مرزی و لوکیشن های داخلی در ایران بازسازی کنیم.

وی در پایان این گفتگو خاطرنشان کرد: در حال حاضر آقای حسن عرب امینی را به عنوان مدیر تولید این فیلم دعوت به همکاری کرده ایم . ایشان سالهای سال مدیر تولید آثار مرحوم رسول ملاقلی پور بوده اند و با تجربیات فراوان ایشان قرار است جلسات متعددی داشته باشیم و به راهکارهای خوبی برای ساخت این پروژه برسیم.

بنابراین گزارش، فیلم سینمایی «فرشته‌های قصاب» ساخته سهیل سلیمی ماجرای فرهاد مردی افغان را روایت می‌کند که همسرش در حمله آمریکایی‌ها در مدرسه‌ای گرفتار شده است ...

این فیلم به قاچاق اعضای بدن افغانستان می پرداخت و محمدرضا غفاری، کوروش تهامی، ستاره پسیانی، آزیتا ترکاشوند، ‌ پیرداغر، ‌ لیزادبث و علیرضا مظفری در آن بازی داشتند.
 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.