دوشنبه ۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۲

کاوه صباغ زاده در گفتگو با سینماپرس:

ساخت «دیو باید بمیرد» منوط به سرمایه گذاری مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی است

کاوه صباغ زاده*

سینماپرس: کاوه صباغ زاده کارگردان اولی سینما صبح امروز گفت: اگر مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی حمایت خود را اعلام کند فیلم سینمایی «دیو باید بمیرد» را خواهم ساخت.

وی در گفتگو با خبرنگار سینماپرس در مورد این فیلم اظهار داشت:  تصمیم دارم در ساخت این فیلم کاملآ از قواعد و اصول ژانر نوار استفاده کنم و با فضای فیلم آن را تطبیق دهم. 

صباغ زاده در مورد زمان آغاز فیلمبرداری فیلم نیز گفت: اگر مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی هر چه سریعتر تکلیف سرمایه گذاری این فیلم را مشخص کند، پیش تولید فیلم سینمایی «دیو باید بمیرد» را به زودی آغاز خواهم کرد.

دستیار اول فیلم سینمایی «چهارشنبه خون به پا می شود» به لوکیشن ها و مدت زمان فیلمبرداری این فیلم اشاره کرد و افزود: لوکیشن های این فیلم همه در تهران و جاده های اطراف تهران است و برآورد اولیه جلسات فیلمبرداری حدود ۴۵ تا ۵۰ جلسه است اما به دلیل داشتن دکور متعدد و فضای خاص که تقریباً ۸۰ درصد آن در یک خانه  می گذرد به پیش تولید اصولی تری نیازمندیم و  شاید به مدت زمان فیلمبرداری این فیلم اضافه شود.

وی در مورد اینکه آیا قرار است این فیلم در جشنواره فیلم فجر رونمایی شود یا خیر گفت: تلاش می کنم ابتدا فیلم قابل قبولی بسازم و اگر برای بهمن ماه فیلم آماده شود با صداگذاری و تدوین همزمان آن را در بخش فیلم اولی های جشنواره فیلن فجر رونمایی می کنیم؛ اما هدف اصلی این است که با آرامش بیشتر فیلم خوب و استانداری بسازیم.  

وی در ادامه در مورد میزان دریافت مشاوره از پدرش مهدی صباغ زاده گفت: فیلمنامه «دیوباید بمیرد» را خودم نوشته ام ولی از هر گونه مشاوره  از پدر و سایر کسانی که در عرصه سینما فعال هستند برای بهبود فیلم استفاده خواهم کرد.

صباغ زاده افزود: منبع اقتباس این فیلم اثری از پیر بوآلو و توماس ناسژاک است.

وی به خلاصه داستان این فیلم اشاره کرد و افزود: فیلم درباره مردی است که می خواهد با کمک خواهر زنش، همسرش را به قتل برساند.

بنابراین گزارش، کاوه صباغ زاده از ۱۳۷۶ کار دستیار کارگردانی را در سینما آغاز کرد و با مهدی صباغ زاده، سعید ابراهیمی فر، نادر تکمیل همایون کار کرده است. وی تا کنون ۴ فیلم کوتاه ساخته است و در حال حاضر هم عضو شورای مرکزی کانون برنامه ریزان و دستیاران خانه سینما است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.