سه‌شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۱

در پی درگذشت رئیس مجلس خبرگان

وزیر ارشاد رحلت آیت‌الله مهدوی‌کنی را تسلیت گفت/ ایشان از شاگردان باوفای امام و یار دیرین رهبری بود

آیت الله مهدوی کنی

سینماپرس: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیام تسلیت خود به مناسبت رحلت آیت‌الله مهدوی‌کنی نوشت: آیت‌الله مهدوی‌کنی از سابقون انقلاب اسلامی و شاگردان وفادار حضرت امام خمینی (ره) و یار دیرین رهبری بود.

به گزارش سینماپرس، در پیام علی جنتی آمده است: با تأثر و تأسف رحلت عالم جلیل القدر و مجاهد حضرت آیت‌الله مهدوی‌کنی، رئیس محترم مجلس خبرگان رهبری، از سابقون انقلاب اسلامی و شاگردان وفادار حضرت امام خمینی (ره) و یار دیرین رهبری را به بیت شریف ایشان، حوزه های علمیه، جامعه دانشگاهیان و شاگردان آن عالم ربانی تسلیت عرض نموده، از درگاه حضرت احدیت برای آن فقید سعید علو درجات و برای بازماندگان معزز صبر و سلامتی مسئلت دارم.

براساس این گزارش، آیت‌الله محمدرضا مهدوی‌کنی رئیس مجلس خبرگان رهبری پس از حدود ۵ ماه بیهوشی، صبح امروز به لقاءالله پیوست. یار دیرین امام و رهبری، عصر روز چهار‌شنبه ۱۴ خرداد پس از شرکت در مراسم بیست و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت امام(ره)، در منزل خود دچار حمله قلبی شده و پس از انتقال به بیمارستان به کُما رفت.

حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور کشورمان در پیام تسلیت خود آوره است: «دولت جمهوری اسلامی ایران به نشان احترام به خدمات این عالم بزرگ انقلابی، دو روز عزای عمومی در سراسر کشور اعلام می‌کند.»

پیکر آیت‌الله مهدوی‌کنی هم‌اکنون به دانشگاه امام صادق(ع) منتقل شده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.