جمعه ۲۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۹

در گفتگو با سینماپرس عنوان شد

تهیه کننده «دریا، ماهی، پرنده»: بعد از انجام اصلاحات فیلم را اکران می‌کنیم/ «خنده های آتوسا» اوایل آبان کلید می خورد

امیر پورکیان

سینماپرس: امیر پورکیان تهیه کننده سینما از کلید زدن فیلم سینمایی «خنده های آتوسا» در اوایل آبان خبر داد و گفت: «دریا، ماهی، پرنده» به زودی با انجام اصلاحیه ها اکران می شود.

وی  در گفتگو با خبرنگار سینماپرس در مورد فعالیت های جدید خود اظهار داشت: در حال حاضر مشغول پیش تولید فیلم سینمایی «خنده های آتوسا» هستیم و قرار است این فیلم را اوایل آبان کلید بزنیم. 

تهیه کننده «دریا و ماهی و پرنده» در ادامه افزود: تاکنون حضور مسعود حقی به عنوان دستیار و برنامه ریز و علیرضا فرید به عنوان کارگردان در این پروژه قطعی شده است.

 این تهیه کننده سینما در مورد ژانر «خنده های آتوسا» توضیح داد: این فیلم سینمایی یک اثر جاده ای است که کل داستان در یک قطار رخ می دهد؛ قطاری که از تهران به استانبول در حال حرکت است.

پورکیان ادامه داد: در صورت پذیرش این فیلم در بخش مسابقه اولین رونمایی از این فیلم در جشنواره سی و سوم فیلم فجر خواهد بود.

در خلاصه داستان «خنده های آتوسا» آمده است، مرجان، موسی، آتوسا، بهزاد، شیرین، احسان، استوارت، شیلا و طاهری، مسافران قطار تهران-استانبول هستند!

وی در ادامه در مورد آخرین اخبار از فیلم سینمایی «دریا و ماهی پرنده» نیز توضیح داد: شورای پروانه نمایش اصلاحاتی به فیلم وارد کرد که در حال حاضر با هماهنگی کارگردان این فیلم آقای مهرداد غفارزاده باید در فضایی آرام اصلاحات را بگونه ای رفع کنیم که به فیلم ضربه ای وارد نشود.

پورکیان ادامه داد: ما سعی کردیم برای مردم فیلمی ارزشی بسازیم و سعی کردیم در این فیلم  به کودکانی اشاره کنیم که به خاطر سوء مدیریت و نامهربانی خانواده ها سال های سال است پشت میله های زندان هستند.

وی ادامه داد: تشکر می کنم از کسانی که در اکران خصوصی این فیلم را تماشا کردند  و به ما پیام تبریک دادند و متاسفم برای برگزار کنندگان جشنواره کودک و نوجوان اصفهان که با برخی سیاسی کاری های خود باعث شدند این فیلم در این جشنواره حضور نداشته باشد.

پورکیان ادامه داد: ما فیلم را برای مردم ساخته ایم و دیر یا زود بعد از رفع اصلاحیه اکران خواهد شد و اتفاقهای خوبی برایش رقم خواهد خورد.

بنابراین گزارش، «دریا و ماهی پرنده» پس از فیلم سینمایی «گیرنده» دومین تجربه مهرداد غفارزاده در مقام کارگردان است. این فیلم نوشته مشترک مهرداد غفارزاده و اکبر روح و محصول موسسه هنری خانه فیلم پروان است که به موضوع جوانان بزهکار می‌پردازد.

از جمله عوامل این فیلم سینمایی می توان به تهیه کننده: امیر پورکیان، مدیر تولید: فریبا سادات خلیلی، مدیر فیلمبرداری: مرتضی غفوری، طراح صحنه: قاسم ترکاشوند، طراح گریم: الهام اطیابی، مدیر تدارکات: توماج گودرزی، برنامه ریز: مهدی آقایی، دستیار اول کارگردان: حمیدرضا غفارزاده اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.