پنجشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۰

در گفتگو با سینماپرس مطرح شد

نجفیان: برای بازی در سریال«ماه تی‌تی» داود میرباقری آماده می‌شوم/ آغاز فیلمبرداری، آذر ماه امسال

رسول نجفیان *

سینماپرس: رسول نجفیان بازیگر باسابقه سینما پیرامون تازه ترین فعالیت خود گفت: «در سریال «ماه تی تی» داوود میرباقری حضور دارم که از آذر ماه فیلمبرداری آن شروع خواهد شد.»

نجفیان در ادامه در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: «به تازگی اجرای تئاتر «زال و سیمرغ» را در فرهنگسرای بهاران برای حضور در جشنواره تئاتر عروسکی تهران به پایان رسانده ام و در حال حاضر هم خود را برای بازی در سریال میرباقری آماده می کنم.»

بازیگر سریال «شاهگوش» بیان داشت: «هنوز نقشم را مطالعه نکرده ام چون متن سریال به دستم نرسیده است اما فکر می کنم به همان میزانی که در سریال «شاهگوش» حضور داشته ام، در سریال «ماه تی تی» که فضایی کمدی دارد و برای شبکه نمایش خانگی تولید می شود هم حضور خواهم داشت.»

نجفیان با بیان اینکه بازخورد بسیار خوب معنوی از سوی مردم برای بازی در سریال «شاهگوش» گرفته است، افزود: «در حال حاضر اجرای یک برنامه با عنوان «سلام روز بخیر» را برای شبکه «جام جم ۱» بر عهده دارم که محوریت آن پرداختن به ارزش های مردمی پیرامون فرش و آئین ها است.»

وی در پایان افزود: «سال آینده مجموعه اشعارم را گردآوری و به امید خدا برای انتشار آماده می کنم.»

فضای كاری «ماه تی تی» از يک جهت شبيه است به آثار تاريخی ميرباقری مانند «امام علی» و «مختار» و از سوی ديگر به واسطه فانتزی‌هايی كه در دل داستان آن تنيده شده، اثری بكر در كارنامه میرباقری به شمار می‌رود. ميرباقری قصد دارد تصويرسازی اين فانتزی‌ها را به گونه‌ای كاملاً نو و با استفاده از يک گروه تكنسين خبره سی. جی.‌ای يا همان تصويرسازی رايانه‌ای انجام دهد.

شنيده شده او بعد از ديدن تعداد زيادی از نمونه‌كار‌های اين گروه بخشی از فيلمنامه را در اختيار آنها قرار داده است تا اتودی اوليه برای تصويرسازی آن را انجام دهند. اگر اين اتود مورد قبول ميرباقری قرار گيرد همين گروه به عنوان تصويرساز رايانه‌ای در كنار ميرباقری قرار خواهند گرفت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.