شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۸

محمد قهرمانی در گفتگو با سینماپرس :

ساخت «فرشتگان قصاب ۲» منوط به نظر آقای ایوبی در تأمین هزینه هاست

محمد قهرمانی در سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت

سینماپرس: محمد قهرمانی تهیه کننده سینما صبح امروز با بیان اینکه ساخت «فرشتگان قصاب ۲» منوط به رای آقای ایوبی رئیس سازمان سینمایی است گفت: برای چند پروژه دیگر منتظر جذب سرمایه گذار هستیم .

وی در گفتگو با خبرنگار سینماپرس بیان داشت: زمانی که آقای ایوبی فرمودند از ساخت طرح هایی در زمینه معرفی گروههای تروریستی داعش و تکفیری ها حمایت می کنند، ما به سرعت طرح و فیلم نامه فیلم سینمایی «فرشتگان قصاب ۲» را نگارش  و فرم های مربوطه را جهت صدور پروانه ساخت تکمیل و همراه سایر مدارک به سازمان سینمایی ارائه کردیم. 

تهیه کننده «خاک و آتش» در ادامه یادآور شد: بر اساس اطلاعات حاصله مقرر شد موافقت اصولی صادر شود و پس از آنکه سازمان سینمایی اعتبار تولید آن را تامین کرد بلافاصله کار پیش تولید فیلم سینمایی را آغاز کنیم.

تهیه کننده «شکارچی شنبه» در ادامه افزود: علاوه بر پروژه «فرشتگان قصاب ۲» چند طرح در زمینه سینمای دفاع مقدس، موضوعات اجتماعی و حوزه های مربوط به جنگ نرم که مورد علاقه ما است راز نی آماده ساخت داریم اما هنوز سرمایه گذار پیدا نکرده ایم.

محمد قهرمانی در پایان این گفتگو خاطرنشان کرد: بسیاری شعار حمایت از آثار سینمایی در همین حوزه را می دهند اما به هر ارگانی که مراجعه می کنیم، می گویند طرح ها خوب است بسازید، اما فعلاً سرمایه ای نداریم! البته ما از پیگیری خسته نخواهیم شد و امیدواریم بتوانیم با رایزنی های متعدد این فیلم ها را به مرحله تولید برسانیم.  

بنابراین گزارش، فیلم های «فرشتگان قصاب»، «خاک و آتش»، «شکارچی شنبه»، «گیرنده» و ... در کارنامه تهیه کنندگی محمد قهرمانی به ثبت رسیده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.