سه‌شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۱

صبح امروز در پردیس سینمایی ملت

جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران بدون افتتاحیه آغاز به کار کرد

افتتاحیه سی و یکمین جشنواره فیلم کوتاه تهران

سینماپرس: صبح امروز سی و یکمین جشنواره فیلم کوتاه بدون مراسم افتتاحیه در پردیس سینمایی ملت آغاز بکار کرد.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، صبح امروز سه شنبه سی و یکمین دوره جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران با حضور حبیب ایل بیگی رئیس انجمن سینمای جوان بدون مراسم افتتاحیه در اجرایی متفاوت در پردیس سینمایی ملت آغاز شد.

در ابتدای برنامه یک گروه موسیقی سنتی به اجرای مراسم آیینی سنتی کردستان پرداخت.

پس از برگزاری مراسم آیینی سنتی قوم کرد به سرپرستی علی زهیرنیا جمع حاضر در محوطه پردیس سینمایی ملت حاضرین به سمت سالن نمایش فیلم حرکت کردند و به تماشای فیلم «میزبان» به کارگردانی امید عبدالهی نشستند.

این فیلم در کنار سایر آثار کوتاه ، «روایت محدود بعد از حرکت» از کاوه شاملو، «فرزند جرگلان» از رضا غلامی مطلق و «معادله» به کارگردانی علی ثقفی در سالن ۲ پردیس ملت به نمایش در آمدند.

در این مراسم علاوه بر مهمانان خارجی، حسن دزواره رئیس بخش بین الملل «فیلم کوتاه تهران»، سعید پوراسماعیلی معاون فرهنگی و آموزش انجمن سینمای جوان، علیرضا کریمی صارمی مدیر آژانس «عکس ایران»، حسین علاءالدین عضو هیات مدیره و مشاور عالی مدیرعامل انجمن سینمای تهران، آرش رصافی معاون تولید انجمن و جمعی از مهمانان خارجی حضور داشتند.

این گزارش حاکیست جدول برنامه جشنواره با انواع غلط های تایپی و حتی لاک گرفته شده بین حاضرین توزیع شده و تبلیغات محیطی نیز هنوز کامل نگردیده است.

سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران به دبیری حبیب ایل بیگی از تاریخ ۲۲ تا ۲۸ مهرماه به مدت ۶ روز در پردیس سینما ملت برگزار می‌شود.

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.