سه‌شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۰

جلیل سامان به سینماپرس خبر داد:

صحنه های خارجی سریال «چمران» در کشوری غیر از آمریکا و مصر بازسازی می‌شود/ احتمال حضور یک نابازیگر در نقش شهید چمران

جلیل سامان،

سینماپرس: جلیل سامان کارگردان سریال «چمران» از آغاز پیش تولید این سریال ۳۶ قسمتی و احتمال حضور یک نابازیگر برای بازی در این سریال خبر داد.

وی  در گفتگو با خبرنگار سینماپرس در مورد آخرین اخبار از این سریال اظهار داشت: تحقیق و پژوهش این سریال زمان زیادی را از ما گرفت و هم اکنون با گروهی مشغول نگارش  فیلمنامه این سریال هستیم. 

کارگردان «ارمغان تاریکی» در ادامه افزود: همچنین در کنار نگارش فیلمنامه ، پیش تولید اولیه این سریال را هم انجام می دهیم. 

 سامان توضیح داد: در مرحله پیش تولید قرار نیست عوامل این سریال را انتخاب کنیم یا مجموعه سفرهایی که شهید چمران به کشورهای آمریکا، مصر و لبنان داشتند را در همان آمریکا یا مصر بگیریم بلکه تصمیم بر این است که این صحنه ها را در جایی دیگر بازسازی کنیم.

 وی در ادامه خاطرنشان کرد: با فراهم نشدن شرایط سفر به کشورهای آمریکا و مصر، قسمت‌هایی از این سریال که مربوط به حضور مبارزاتی و زندگی شهید بزرگوار مصطفی چمران در کشور آمریکا است در کشور دیگری مشابه سازی می‌شود.

جلیل سامان در پایان این گفتگو در مورد انتخاب بازیگر نقش شهید چمران در این سریال نیز توضیح داد: چند نفری برای بازی در این نقش نامزد شده‌اند اما هنوز لیست مشخصی از بازیگران برای ایفای این نقش آماده نشده است و احتمالاً از یک بازیگر غیر حرفه ای برای نقش شهید چمران استفاده خواهیم کرد.

بنابراین گزارش، مجموعه تلویزیونی «شهید چمران» محصول سیما فیلم و به عنوان سریال الف ویژه است و با تهیه کنندگی مسعود ردایی و کارگردانی جلیل سامان در ۳۶ قسمت تولید می‌شود.

سریال های «ارمغان تاریکی» و «پروانه» در کارنامه جلیل سامان است به ثبت رسیده است.

نظرات

  • محسن ۱۳۹۳/۰۷/۲۲ - ۱۳:۰۲
    1 0
    خوشحالم که چمران دیگری را خواهیم دید . کاش از بازیگر حرفه استفاده شود

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.