سه‌شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۰

در گفتگو با سینماپرس

صباغ زاده: «لامپ ۱۰۰» نیمه آبان و فیلم عباس رافعی اواخر سال اکران می‌شود

ساره بیات و مسعود کرامتی در فیلم سینمایی لامپ صد به کارگردانی سعید آقاخانی

سینماپرس: مهدی صباغ زاده مدیر پخش شرکت نیمروز از اکران فیلم سینمایی «لامپ۱۰۰ » به کارگردانی سعید آقاخانی در نیمه آبان در گروه فرهنگ و اکران فیلم عباس رافعی در اواخر سال خبر داد.

وی در مورد وضعیت اکران فیلم توسط این شرکت به خبرنگار سینماپرس گفت: هم اکنون فیلم سینمایی «کاغذ خروس نشان» ساخته مریم میلانی و تهیه کنندگی محمد نیک بین در اکران سینماها در گروه کودک داریم. 

صباغ زاده در ادامه افزود: «کاغذ خروس نشان» فیلمی قابل تاملی است که  مورد تایید وزارت آموزش و پرورش و سایر ارگانها قرار گرفته است.

کارگردان «مارال» ادامه داد: قرار داد اکران فیلم سینمایی «لامپ  ۱۰۰» به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه کنندگی محسن محسنی نسب در گروه سینما فرهنگ بسته شده است و احتمالاً نیمه آبان ماه این فیلم روانه اکران سینماها خواهد شد.

برپایه این گزارش، «لامپ صد» با نام قبلی «هیولا» نوشته سعید آقاخانی است و داستان زندگی فرزین با بازی محسن تنابنده را روایت می کند که دچار اعتیاد به مواد مخدر است و خانواده اش را در طول داستان درگیر ماجراهایی می‌کند.

وی در ادامه افزود: اواخر امسال هم قرار است اکران فیلم سینمایی «فصل فراموشی فریبا» به کارگردان عباس رافعی را در سینماها داشته باشیم.

بنابرپایه این گزارش، «فصل فراموشی فریبا» داستان زندگی زنی است که گذشته نامتعارفش بر روی زندگی عاشقانه اش سایه انداخته و تلاش او برای فرار از این گذشته سرنوشت دیگری را برای او رقم می زند.

ساره بیات، امین زندگانی، شهین تسلیمی، عباس شجاع، هومن کیایی، ژیلا آل‌رشاد، ژیلا شاهی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

بنابراین گزارش، شرکت پخش نیمروز تا کنون فیلمهای «تجریش نا تمام» ساخته پوریا آذربایجانی و «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» ساخته سید روح الله حجازی را پخش کرده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.