جمعه ۱۸ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۲

روزهای شلوغ یک تدوینگر در مصاحبه با ما

مستانه مهاجر و مونتاژ یک فیلم آذربایجانی/۴۰ درصد تدوین «هاری» تمام شد

مستانه مهاجر تدوینگر در نشست فیلم سوت پایان در فرهنگسرای ارسباران

سینماپرس: مستانه مهاجر تدوین گر سینما به تازگی تدوین فیلم سینمایی «مردی که اسب شد» به کارگردانی امیر ثقفی را به اتمام رسانده و این روزها مشغول تدوین فیلم سینمایی «هاری» است.

وی در گفتگو با خبرنگار سینماپرس در مورد فعالیت های خود اظهار داشت: هم اکنون فیلم سینمایی «آتش بس ۲» به کارگردانی تهمینه میلانی را روی اکران سینماها دارم.

تدوینگر «کنعان» در ادامه افزود: به تازگی تدوین فیلم سینمایی «مردی که اسب شد» به کارگردانی امیر ثقفی و تهیه کنندگی علی اکبر ثقفی را به اتمام رسانده ام. 

تدوینگر «سوت پایان» در ادامه افزود:  تدوین این فیلم سینمایی حدود یک و ماه نیم به طول انجامید.

مهاجر در ادامه به توصیف حال و هوای فیلم جدید امیر ثقفی پرداخت و توضیح داد: این فیلم شبیه آثار قبلی امیر ثقفی مانند «همه چیز برای فروش» و «مرگ کسب و کار من است» نیست و باید منتظر ماند تا در سی و سومین جشنواره فیلم فجر آن را دید و فضای متفاوت آن را به قضاوت نشست.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «مردی که اسب شد» قصه  عشق  یک پدر و دختر را به تصویر کشیده است.

محمود نظرعلیان، لوون هفتوان، مزدک میرعابدینی و ملیسا ذاکری بازیگرانی هستند که در فیلم سینمایی «مردی که اسب شد» ایفای نقش کرده اند.

تدوینگر «تسویه حساب» در ادامه افزود: این روزها مشغول تدوین فیلم سینمایی «هاری» به کارگردانی امیر احمد انصاری و تهیه کنندگی مهدی مددکار و علی شاه حاتمی هستم و تا کنون ۴۰ درصد از تدوین این فیلم به اتمام رسیده است.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: من خطر کردم که همه چی درست شه یا هیچی! هر کاری می‌کنم واسه خاطر بچمونه که تو خیابونایی که من بزرگ شدم بزرگ نشه...

جمشید هاشم پور، علیرضا کمالی، مینا ساداتی، حسین سلیمانی، مجید واشقانی، اکبر معززی، ماریه ماشاالهی، اصغر طبسی، علی گلبهاران، اشکان مهری، سمانه افتخاری و میلاد کیمرام با هنرمندی هنگامه قاضیانی در «هاری» به ایفای نقش پرداخته اند.

مهاجر در پایان این گفتگو خاطرنشان کرد: بعد از اتمام تدوین «هاری» قرار است تدوین یک فیلم آذربایجانی به نام «۲۰ ژانویه» را برعهده بگیرم.

وی در پایان در مورد فیلم های آماده اکران خود نیز گفت: فیلم های «مستانه» ساخته حسین فرحبخش، «همه چیز برای فروش» ساخته امیر ثقفی و «خاک و مرجان» ساخته مسعود اطیابی را در نوبت اکران سینماها دارم.

مستانه مهاجر که فعالیت حرفه‌ای خود را از سال ۸۱ در سینمای ایران آغاز کرد تاکنون تدوین بیش از ۲۰ فیلم سینمایی را برعهده داشته است که از جمله آنها می توان به «گهواره ای برای مادر»، «دل خون» ، «سوپر استار»، «دختر شاه پریون» و ... اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.