شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۵

محمد نشاط خبر داد

بیش از ۶۰ درصد فیلمبرداری فیلم جدید سیروس الوند سپری شد/ ادامه کار در جزیره کیش

این سیب هم برای تو

سینماپرس: محمد نشاط تهیه کننده سینما صبح امروز از سپری شدن بیش از ۶۰ درصد از فیلمبرداری فیلم جدید سیروس الوند با نام «این سیب هم برای تو» خبر داد.

وی در گفتگو با خبرنگار سینماپرس در مورد آخرین اخبار از فیلم سینمایی «اين سيب هم برای تو» به کارگردانی سیروس الوند اظهار داشت: فیلمبرداری این فیلم سینمایی  ۲۰ شهریور در تهران آغاز شد و تا کنون بیش از  ۶۰ درصد از صحنه های این فیلم جلوی دوربین داریوش یاری رفته است. 

تهیه کننده «پرتقال خونی» در ادامه افزود: قرار است ادامه  فیلمبرداری این فیلم را در جزیره کیش دنبال کنیم.

نشاط ادامه داد: بلافاصله بعد از اتمام فیلمبرداری تدوین این فیلم را آغاز خواهیم کرد و تمام تلاشمان این است که فیلم را برای سی و سومین جشنواره فیلم فجر آماده کنیم.

بنابراین گزارش، در فیلم سینمایی  «اين سيب هم برای تو» كه يك ملودرام اجتماعی است بازيگرانی چون پژمان بازغی، رعنا آزادی ور، چنگيز جليلوند، پريناز ايزديار و امير علی دانايی به ايفای نقش میپردازند.

فهرست عوامل اصلي اين پروژه عباتند از:

كارگردان: سيروس الوند، نويسندگان: سيروس الوند، نازنين فراهانی، مدير فيلمبرداری: داريوش عياری، صدابردار و صداگذار: بهمن حيدری، طراح صحنه و لباس: نازی پرتو زاده، طراح چهره پردازی: محمد قومي، برنامه ريز: مجيد كرباسيان، دستيار اول كارگردان: علی نشاط، مدير تداركات: امير هوشنگ حسينی، منشی صحنه: شيدا يوسفی، مدير توليد: امير نشاط،تهيه كننده: محمد نشاط و با مشاركت بنياد سينمايی فارابی.

فیلم های «رنج و سرمستی»، «بی خداحافظی»، «پرتقال خونی» و ... در کارنامه تهیه کنندگی محمد نشاط به ثبت رسیده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.