سه‌شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۳

در گفتگو با سینماپرس

کارگردان«شاهزاده و گدا»: موقعیت های متعدد طنز در فیلم دعوت از ۴۳ بازیگر را می‌طلبد

علی بهادر

سینماپرس: علی بهادر تهیه کننده فیلم «شاهزاده و گدا» پیرامون دلیل انتخاب ۴۳ بازیگر برای این فیلم گفت: «این فیلم که برای شبکه نمایش خانگی آماده می شود و از موقیعت های طنز بسیاری برخوردار است؛ موقعیت های طنز فیلم به گونه ای است که ۴۳ بازیگر را می طلبد.»

بهادر در ادامه در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: «تعداد پرسوناژهای این فیلم نامه زیاد است و به همین دلیل در کنار بازیگران اصلی از ۴۳ بازیگر دیگر که فضای کمدی را تجربه کرده اند دعوت به همکاری کرده ایم.»

وی افزود: «موقعیت های طنز با حضور چهره های متنوع از مجموعه بازیگران سینما و تلویزیون نزد مخاطب جذابیت بیشتری پیدا خواهد کرد.»

بهادر بیان داشت: « این روزها مردم در منازل خود و در جمع خانواده نیازمند نشاط و شادی هستند و سینما و ویدئو در این مسیر میتواند نقش سازنده و سالمی را ارائه دهد.»

این تهیه کننده ضمن بیان کلید خوردن فیلم از چهارشنبه (۱۶ مهرماه) اظهار داشت: «برنامه ریزی کرده ایم که فیلم در ۱۷ جلسه فیلمبرداری به اتمام برسد تا پس از آن کارهای لابراتوار را انجام دهیم.»

در خلاصه نمایش آورده است: بهروز، فرد متمول اما خسیسی است که مقبولیتی در بین خانواده ندارد ولی اعضای خانواده به شدت از او حساب می‌برند. این مرد خسیس، در مواجهه با خواستگار دخترش، شروطی تعیین می‌کند که سالها محقق نشده است. در همین حین و در پی اتفاقی نادر،‌ بهروز به وضعیت غیر قابل پیشی بینی و عجیبی دچار می‌گردد که ... .

حمید لولایی، سحر قریشی، اصغر سمسارزاده، ارژنگ امیر فضلی، مهرداد خرازی، سجاد رستمی جاوید ، گیتی معینی و .... از جمله ۴۳ بازیگری هستند که در این فیلم ایفای نقش می‌کنند.

از دیگر عوامل این فیلم می‌توان به سعید جلیلی در مقام مدیر برنامه ریزی و دستیار اول کارگردان، بابک بذرافشان به عنوان مدیر تصویربرداری، رستم ایران نژاد به عنوان طراح صحنه و لباس، هادی قالی‌خانی به عنوان طراح گریم، مرتضی محمدپور به عنوان صدابردار، علی پناهی به عنوان طراح جلوه‌های ویژه رایانه‌ای، علیرضا زارع به عنوان آهنگساز، مهدیه بهادر به عنوان تدوین‌گر، رها زندی به عنوان منشی صحنه، محسن آزاد به عنوان دستیار دوم کارگردان، امیررضا کوهستانی به عنوان دستیار سوم کارگردان، حسن علیزاده به عنوان دستیار اول صحنه، شهرزاد ابوحمزه به عنوان دستیار لباس، عماد صمدی و نیلوفر یمینی مجریان گریم،‌ ابراهیم حسینی به عنوان عکاس، حمید رضا حاجی بابایی به عنوان مدیر تدارکات، میثم قیدر و ابوالقاسم عالی دایی به عنوان تدارکات و مریم ادیبی به عنوان روابط عمومی اشاره کرد.

این فیلم در موسسه هنری بهادر فیلم با سابقه تولید فیلم ویدیویی، تله فیلم و سریال تلویزیونی، تولید می‌شود.

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.