جمعه ۱۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۸

غذبانی از اولین فیلم خود به سینماپرس گفت

احتمال حضور مهدی هاشمی و پگاه آهنگرانی در «سگ دو» / «حنانه» به جشنواره بلونیای ایتالیا می‌رود

هاشمی-آهنگرانی

سینماپرس: داریوش غذبانی کارگردان فیلم کوتاه صبح امروز از شروع پیش تولید اولین فیلم بلند سینمایی خود با نام «سگ دو» تا دو هفته آینده و احتمال بازی مهدی هاشمی و پگاه آهنگرانی خبر داد.

وی در گفتگو با خبرنگار سینماپرس در مورد آخرین اخبار از فیلم سینمایی «سگ دو» اظهار داشت: تهیه کنندگی این فیلم بر عهده منیژه حکمت است و ایشان هم اکنون در آلمان هستند  به محض بازگشت ایشان و با صدور پروانه ساخت این فیلم پیش پیش تولید این فیلم را که حسین مهکام فیلمنامه آن را نوشته است  تا دو هفته دیگر آغاز خواهیم کرد. 

غذبانی ادامه داد:  خوشبختانه برای ساخت این فیلم سرمایه گذار هم پیدا کرده ایم و آقای فریدون کوچکیان قرار است سرمایه گذاری این فیلم را عهده دار شود.

کارگردان فیلم کوتاه «حنانه» یادآور شد: برای بازی در فیلم سینمایی «سگ دو» که اولین ساخته بلند من در سینما محسوب می شود، قرار است از بازیگران حرفه ای سینما استفاده کنیم و  مهدی هاشمی، پگاه آهنگرانی و بهزاد داوری را در نظر داریم که مذاکراتمان هنوز منجر به عقد قرارداد نشده است.

 وی در مورد موضوع، لوکیشن و مدت زمان فیلمبرداری این فیلم نیز توضیح داد:  فیلمنامه «سگ دو»، یک درام اجتماعی دارد که بیشتر معضلات جوانان امروز را مطرح می کند، داستان این فیلم در تهران اتفاق می افتد و مدت زمانی که برای آن در نظر داریم تقریباً صد و ده دقیقه است.

غذبانی در ادامه به فیلم کوتاه «حنانه» اشاره کرد و افزود: آخرین حضور این فیلم در جشنواره بین المللی فیلم مقاومت بود که دیپلم افتخار دریافت کرد و قرار است اواخر مهر ماه نیز در جشنواره  بلونیا ایتالیا شرکت داشته باشد.

بنابراین گزارش، فیلم کوتاه «حنانه» داستان تک‌تیرانداز عراقی است که در ساختمانی در خرمشهر به کمین نشسته و رزمندگان ایرانی را به شهادت می رساند. او قصد دارد یک پرستار ایرانی، یک رزمنده، یک زن عرب و یک دختر بچه را به شهادت برساند اما...

بنابراین گزارش، داریوش غذبانی فیلمساز اهل بوشهر ، فارغ التحصیل دانشگاه سینما و تئاتر سوره اصفهان است و تا کنون  ۱۵ فیلم کوتاه ساخته است که از جمله آنان می توان به امید، وصال، تنفس مصنوعی، آن شب و ... اشاره کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.