شنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۶

به همت موسسه دارالفنون برپا می شود

نمایشگاه آثار هنری «صلح و جهانی عاری از خشونت» در اداره کل ارشاد استان تهران

موسسه دارالفنون

سینماپرس: نمایشگاه عکس هنرجویان و اساتید مرکز آموزشی فرهنگی و هنری دارالفنون با عنوان «صلح و جهانی عاری از خشونت» در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود.

محمد مهدی تدین مدیر عامل موسسه دارالفنون در گفتگو با سینماپرس گفت: با وجود حملات رژیم غاصب صیهونیستی و اقدامات بی شرمانه در کشتار زنان و کودکان غزه، این طرح را اجرا کردیم که در مرحله ابتدایی اجرا با استقبال خوب مردم روبرو شدیم و این حرکت نشان داد مردم ایران مشتاق حمایت از مسلمانان دیگر کشورها و به خصوص غزه هستند.

وی در ادامه افزود: با استقبالی  که مردم از برگزاری این طرح داشتند و تماسهای مردمی، این طرح تا ۳۰شهریور ماه مصادف با روز جهانی صلح تمدید شد. این طرح و کمک مردم شاید مقداری از دردهای کودکان غزه را برطرف کند.

وی ادامه داد: در روز جهانی صلح و به امید صلحی پایدار و جهانی عاری از خشونت  نمایشگاهی با این عنوان در روز پایانی این طرح با حضور احمد مسجد جامعی عضو شورای اسلامی شهر تهران، سعید منتظر المهدی معاون اجتماعی ناجا و هنرمند ان و شخصیت های فرهنگی برگزار خواهد شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ۷۰ اثر در قالب عکس، نقاشی، گرافیک به صورت ترکیبی لایت باکس و تخته شاسی در این نمایشگاه به نمایش گذاشته می‌شود.  این نمایشگاه  به مدت یک هفته در نگارخانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران دایر خواهد بود.

گفتنی است :علی آذرنیا، مریم حسینی، حسن نوروزنیا، شیرین خادمی، فریماه فاطمی، پردیس نوری، محمدرضا حسینی، وحید رجب سوادکوئی، جلال دوربین نیا، جعفر روستایی، شبنم محمدحلمی، علی ایزدپرست، شقایق ورچه، احد محمود نژاد، مینا علیزاد خالدی، سمانه پرن، محبوبه سجادی فرد، مریم قلانی، زینب جانپور اندی، محمد علی پوراحمدی، رضا قاسمی، وحیده بانی از جمله هنرجویانی هستند که آثارشان به نمایش گذاشته می‌شود.

لازم به ذکراست: نمایشگاه صلح ۳۰شهریور ماه ساعت ۱۴الی ۱۵:۳۰ در سالن همایش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان  تهران واقع در سعادت آباد، بلواردریا، خیابان مطهری شمالی، خیابان ارغوان شرقی، کوی مروارید برگزار می‌شود و بازدید برای عموم آزاد است.

برچسب‌ها

نظرات

  • admin ۱۳۹۳/۰۶/۳۰ - ۲۲:۰۱
    1 0
    خبر خیلی خوبی بود. ممنون. به امید دنیایی عاری از خشونت و صلح پایدار در جهان

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.