شنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۲

نمایش مجموعه ای۳۰ قسمتی بعد از ایام فاطمیه

انباردار: سریال«پارادوکس» اواخر مهرماه جلوی دوربین می‌رود/ ۲۶ بازیگر اصلی خواهیم داشت

هادی انباردار

سینماپرس: هادی انباردار تهیه کننده تلویزیون گفت: مجوز ساخت سریال «پارادوکس» را برای شبکه دوم سیما دریافت کرده ایم و انشاالله با پایان یافتن پیش تولید اواخر مهرماه این مجموعه جلوی دوربین خواهد رفت.

انباردار در گفتگو با خبرنگار سینماپرس گفت: « پارادوکس»  داستان مشکلات یک برنامه ساز را در راستای تولید یک اثر بررسی می‌کند.

وی ادامه داد: این برنامه ساز جوان در راه تولید تازه ترین کار خود با مشکلاتی روبرو می‌شود و از شیوه های مختلف برای حل این مشکلات استفاده می‌کند.«پارادوکس» برنامه ای طنز در قالب طرح برخی انتقادات را برای مخاطب به نمایش می‌گذارد.

وی در ادامه افزود: « پارادوکس» در ۳۰قسمت ۴۵ دقیقه ای و به کارگردانی علی عطشانی انشالله بعد از ایام فاطمیه  از شبکه دوم سیما به روی آنتن خواهد رفت.

انباردار ادامه داد:حجم بازیگران زیادی دراین سریال حضور دارند و ۲۶ بازیگر اصلی و ۷۰ بازیگر به عنوان میهمان در ادامه سریال به ایفای نقش می‌پردازند.

تهیه کننده مستند« پشت خط» درپایان این گفتگو با اشاره به روند ساخت مستند والیبال نیز گفت: در حال حاضر تیم ملی در جام جهانی والیبال حاضر است. ۸۰درصد این مستند فیلمبرداری شده است و انشاالله با پایان یافتن جام جهانی برای پخش آماده خواهد شد.

از جمله عوامل این فیلم می‌توان به کارگردان: علی عطشانی، تهیه کننده: هادی انباردار و نویسنده:پیمان قاسم خانی اشاره کرد.

لازم به ذکر است:  هادی انباردار متولد ۱۳۵۳ تهران است و از جمله فعاليت های سينمايی، ويدئويی وی میتوان به فيلم انفجار در اطاق عمل، بر بال فرشتگان، ويرانگر، رفقای خوب، سرگذشت من، ‌ خانه ای در شن، پرنده باز كوچك، مقبره نحس، دلخون، عروس حلبچه، همه ايرانی هستيم، هفت گذر، سه دونگ / سه دونگ، قصه های شب و... در سمت گروه توليد، بازيگر، مجری طرح و... اشاره کرد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.