سه‌شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۵

در گفتگو با سینماپرس مطرح شد

«عشق تعطیل نیست» ۱۲ مهر کلید می‌خورد/ بیژن بیرنگ: سریال جدیدم در ۱۳ نسخه دی‌وی‌دی توزیع خواهد شد

بیژن بیرنگ

سینماپرس: بیژن بیرنگ تهیه کننده و کارگردان سریال«عشق تعطیل نیست» صبح امروز گفت: قرار است این سریال ۱۲ مهر ماه وارد مرحله تصویربرداری می‌شود.

وی  در گفتگو با خبرنگار سینماپرس در مورد فعالیت های جدید خود اظهار داشت:  با توجه به مشکلات مالی که وجود داشت ساخت سریال «عشق تعطیل نیست» برای توزیع در شبکه نمایش خانگی چندین بار به تعویق افتاد که بالاخره با حل این مشکلات اکنون در مرحله آماده‌سازی دکور در شهرک سینمایی غزالی است 

کارگردان «سیندرلا» در مورد لوکیشن ها و مدت زمان فیلمبرداری این سریال گفت: تمام لوکیشن های این فیلم در شهرک غزالی به صورت دکور و در طول ۷ ماه فیلمبرداری خواهد شد.

کارگردان سریال «خانه سبز» درباره ویژگی های سریال «عشق تعطیل نیست» نیز توضیح داد: این سریال یک کمدی خاص با مضمونی مرتبط با عشق است که قصه های عاشقانه و فضای آن در ایران تا به حال نمونه ای نداشته است.

کارگردان «علی و غول جنگ» در ادامه افزود: سریال «عشق تعطیل نیست» دارای موضوعات خانوادگی مختلفی است که در هر قسمت تعریف می شود. با توجه به این مسائل مطمئن هستم این سریال با وجود رقبایی که در عرصه نمایش خانگی دارد بتواند نظر مخاطبان بسیاری را به خود جلب نماید.

وی همچنین در این گفتگو از قطعیت حضور محمد رضا گلزار، مهناز افشار، علیرضا خمسه ، مهرانه مهین ترابی، افسانه بایگان و بهنوش بختیاری در پروژه جدیدش خبر داد. 

برپایه این گزارش، در خلاصه داستان این سریال آمده است: «عشق تعطیل نیست» داستان زندگی زن و شوهری جوانی را روایت می‌کند که با اطرافیان خود به مشکل برمی خورند و در ادامه با راه حل‌های مختلف می توانند بر آن غلبه کنند تا اینکه… 

وی در پایان این گفتگو توضیح داد: این سریال به تهیه کنندگی مشترک بنده و همایون ایزدپناه در ۲۶ قسمت ساخته خواهد شد که در ۱۳ نسخه «دی وی دی» قرار است در شبکه نمایش خانگی توزیع شود.

برپایه این گزارش، بيژن بيرنگ متولد ۱۳۲۸ تبريز، دارای مدرك كارشناسی ادبيات نمايشی از دانشكده هنرهای دراماتيك و كارشناسی ارشد تكنولوژي آموزشی از دانشگاه كاليفرنيای جنوبی آمريكا است. وی فعاليت سينمايی خود را  با نوشتن فيلمنامه فيلم های كوتاه و چند سريال تلويزيونی آغاز كرد.

فیلم های «قصه عشق»، «علی و غول جنگل» و «سیندرلا» در کارنامه کارگردانی بیژنگ بیرنگ به ثبت رسیده است. سریال های «چاق و لاغر»، «این خانه دور نیست»، «همچون سرو»، «همسران» ، «خانه سبز» از دیگر فعالیت های بیژنگ بیرنگ در عرصه سریال سازی است و مجموعه «شام ایرانی» از آخرین فعالیت بیرنگ است که در شبکه نمایش خانگی توزیع شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.