چهارشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۸

در گفتگو با سینماپرس مطرح شد

شهرام شکوهی: قبل از محرم در زاهدان کنسرت خواهم داشت

شهرام شکوهی

سینماپرس: شهرام شکوهی خواننده پاپ قبل از فرا رسیدن ماه محرم در شهر زاهدان کنسرت برگزار می‌کند

شکوهی در گفتگو با خبرنگار سینماپرس پیرامون تازه ترین فعالیت های موسیقایی خود گفت: «در حال حاضر برای برگزاری چند کنسرت در ایران و یک کنسرت در کانادا آماده می شوم ضمن اینکه مشغول آماده سازی مقدمات تازه ترین آلبومم نیز هستم.»

وی ادامه داد: «کنسرت کیش و رشت را قبل از سفر به کانادا برگزار می کنم و بعد از اجرا در کانادا یک کنسرت هم در زاهدان برگزار خواهم کرد.»

وی در خصوص دلیل انتخاب زاهدان برای برگزاری کنسرت اظهار داشت: «همیشه برای انتخاب شهرها به منظور اجرای کنسرت، به ما پیشنهاد می دهند و من به تنهایی در انتخاب شهرها تصمیم گیرنده نیستم. شهر زاهدان هم یکی از شهرهای محروم کشور است و خیلی تمایل داشتم در آن شهر هم اجرایی داشته باشم.»

شکوهی در ادامه تصریح کرد: «مردم ما هنر دوست هستند و باید در مناطق محروم کشور هم کنسرت هایی برگزار شود. مردمان زاهدان هم به موسیقی علاقه دارند و هم زاهدان استاتید بزرگی در عرصه موسیقی دارد؛ به همین منظور زمانی که اجرای کنسرت در زاهدان به من پیشنهاد شد، قبول کردم و در حال حاضر مراحل اداری آن کنسرت در حال اجرا است. 

شکوهی در مورد آلبوم جدید خود اظهار داشت: «تازه ترین آلبوم ام را با ۹ تراک (قطعه) منتشر خواهم کرد و ضمن خواندن اغلب تراک ها را هم آهنگسازی و تنظیم می کنم. البته در این کار دوستان دیگری هم هستند که در اصل همان اعضای گروه پیشین ام می باشند. آلبوم را قبل از نوروز منتشر خواهم کرد.»

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.