دوشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۱

در گفتگو با سینماپرس:

یغمائیان : تاکنون سیزده قسمت از مجموعه عروسکی« موزه» را ساخته‌ام

بهروز یغماییان

سینماپرس: بهروز یغمائیان کارگردان انیمیشن گفت: در حال حاضر مشغول ساخت مجموعه عروسکی « موزه» هستیم و تا به امروز ۱۳ قسمت از آن تولید شده است.

بهروز یغمائیان کارگردان انیمیشن درگفتگو با سینماپرس گفت: مجموعه عروسکی «موزه» برای درک و شناخت هرچه بهتر کودکان و نوجوانان از اشیاء تاریخی  و نگهداری و مراقبت از آنها  برای پخش از شبکه پویا ساخته می‌شود.

وی در ادامه افزود: : تا به امروز تولید ۱۳ قسمت از مجموعه «موزه»ساخته شده است. این مجموعه در ۵۲ قسمت ۱۵ دقیقه ای به تهیه کنندگی موسسه فرهنگی هنری صبا ساخته می‌شود.

کارگردان انیمیشن «طوفان نوح» در پایان خاطر نشان کرد: در این مجموعه از تکنیک استاپ موشن بهره گرفته شده است. ساخت این مجموعه طی ۲ سال آینده به پایان می‌رسد و انشاالله در صدد هستیم که با ساخت نیمی از این مجموعه  آن را برای پخش آماده کنیم.

از عوامل ساخت این مجموعه می‌توان به تهیه کننده: موسسه فرهنگی هنری صبا، کارگردان:آبتین و بهروز یغمائیان، ساخت دکور: مهسا شجاعی، رامک امین کاظمی، مریم شریفی و تهمینه تاهباز، طراح دکور: بهروز و نگار یغمائیان، لباس: مریم مجیدی، انیماتور:حاجر اشتری، نیلوفرعلی‌ محمدی، فرزانه شکوهی و نسیم نادعلی اشاره کرد.

لازم به ذکر است: بهروز یغمائیان  نویسنده، کارگردان و انیماتور ایرانی متولد ۱۳۲۸ سمنان است. وی دانش آموخته دانشکده هنرهای دراماتیک پیشگام انیمیشن سازی کشور و برنده تندیس سیمین در بیست و دومین جشنواره بین المللی فیلمهای آموزشی، تربیتی رشد «۱۳۷۱» برای مجموعه لی لی حوضک است.

از جمله فعالیتهای یغمائیان می‌توان به : طوفان نوح، یکی از همین روزها، خورشید مصر، خانه ما، جمشید و خورشید، آبتین و اتاق جادویی، سفینه ابری، وقتی بابا کوچک بود و قوم ثمود اشاره کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.