سه‌شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۲

در گفتگو با سینماپرس عنوان شد

اتمام مراحل فنی «دریا و ماهی پرنده»/ غفارزاده: برای اولین بار بدون حمایت دولت فیلم ساختم

مهرداد غفارزاده*

سینما پرس: فیلم سینمایی «دریا و ماهی پرنده » پس از فیلم «گیرنده» دومین تجربه مهرداد غفارزاده درمقام کارگردانی است که درحال حاضر مراحل فنی آن به اتمام رسیده است.

غفار زاده در گفتگو با خبرنگار سینماپرس گفت: مراحل فنی فیلم سینمایی« دریا و ماهی پرنده» به پایان رسیده و درتلاش هستیم مجوز اکران خصوصی فیلم را برای اهالی رسانه و منتقدان در هفته آینده دریافت کنیم.

کارگردان فیلم سینمایی «گیرنده» ادامه داد: در حال حاظر با دوستان جشنواره کودک در حال مذاکره هستیم و به احتمال زیاد فیلم سینمایی «دریا و ماهی پرنده» در این جشنواره حضور پیدا کند.

وی در خصوص موضوع فیلم نیز افزود: فیلم سینمایی "دریا و ماهی پرنده" با موضوع بچه‌های بزهکار و با بازیگری "نیوشا ضیغمی"، "پژمان بازغی"، "امیرحسین رستمی"، "همایون ارشادی" و همچنین بازیگر نقش اول این فیلم "علی اکبر صحرایی" نوجوان کر و لال ساخته شده است.

غفارزاده در پایان خاطرنشان کرد: نکته مهم حمایت بخش خصوصی از این فیلم سینمایی « دریا و ماهی پرنده» است و من برای اولین باراست که فیلمی بدون حمایت نهاد وسازمان دولتی ساخته ام.

 نادر فلاح، سید جواد طاهری، ارشیا طالبی، محمد رحمانی، محمد حسین عدلی، یاشار حمیدزاده، مازیار نوروزی و محسن تمیزی از دیگر بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

همچنین امیر توسلی آهنگسازی این فیلم سینمایی را برعهده دارد و حامد جلالی صداگذاری و شاهین یارمحمدی تدوین فیلم را انجام داده‌اند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.