دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۵

در گفتگو با سینماپرس عنوان شد

«محمد میرزمانی» موسیقی فیلم جدید رهبر قنبری را می نوازد/ رونمایی در جشنواره فیلم کودک

ما متهمیم

سینماپرس: محمد میر زمانی موسیقی فیلم سینمایی «ما متهمیم» به کارگردانی رهبر قنبری و تهیه کنندگی محسن علی اکبری را می نوازد. این فیلم قرار است برای جشنواره کودک و نوجوان اصفهان آماده نمایش شود.

رهبر قنبری در گفتگو با خبرنگار سینماپرس در مورد آخرین اخبار از فیلم سینمایی «ما متهمیم» به مراحل فنی این فیلم اشاره کرد و افزود: تدوین این فیلم توسط مهران کرمی پایان یافت  و این روزها امیر حسین قاسمی مشغول مراحل پایانی صداگذاری این فیلم است. برای ساخت موسیقی نیز با محمد میر زمانی  وارد مذاکرات نهایی شده ایم. 

وی اظهار داشت: فیلمبرداری این فیلم ۷ اسفند ماه به مدت ۲۲ روز در شمال کشور به اتمام رسید. 

کارگردان «او...» ادامه داد:  قرار است تا پایان این ماه تمام مراحل فنی این فیلم به اتمام برسد و فیلم برای جشنواره کودک و نوجان اصفهان آماده نمایش شود ضمن اینکه شاید نام فیلم نیز تغییر کنند.

کارگردان «فصل بلوغ» در مورد انگیزه خود از ساخت این فیلم گفت:  تمام تلاش ما این بود که فیلمی به بهانه کودک برای بزرگسال بسازیم. به عقیده من «ما متهمیم» یک فیلم معناگرای رئالیستی شاعرانه است.

کارگردان «پرنده باز کوچک» در مورد استفاده از راش های قبلی حامد امرایی نیز گفت:  من راش های گرفته شده توسط آقای امرایی را دیده ام و شاید ۱۰ درصد آن را در این فیلم استفاده کنم.

برپایه این گزارش، این فیلم در ابتدا به کارگردانی حامد امرایی، «پروانه زنبورها» نام داشت و هنگامه قاضیانی و حمید فرخ نژاد در آن به ایفای نقش می پرداختند، سپس این فیلم به رهبر قنبری واگذار شد که فیلمنامه توسط امیر عربی، سید ناصر هاشم زاده و رهبر قنبری بازنویسی شد و فیلمبرداری این کار از ۳۰ بهمن در شمال کشور از سر گرفته شد.

بنابراین گزارش، فیلم سینمایی «ما متهمیم» درباره قاری قرآنی به نام «یاسین» است که به علت ریاکاری پدرش در سوء استفاده از موقعیت او به خانه پدر بزرگ خود در شمال کشور پناه برده است. پدر یاسین برای بازگرداندن پسر راهی را می رود که در نهایت منجر به تجدید نظر در رفتارش می شود.

بنابراین گزارش، پریوش نظریه،  یوسف مرادیان، رضا توکلی، جعفر کرمی، احمد مهیاری، مصطفی نظام اسلامی، حمید حسین زاده و اویس اردوباری در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

عوامل این فیلم عبارتند از:

کارگردان: رهبر قنبری، تهیه کننده: محسن علی اکبری، مدیر تولید: داوود معدنی،  مدیر تدارکات: رضا حسین نژاد، فیلمبردار: فریدون شیردل، صدابردار: روح الله جعفر بیگلو، مسئول طراح صحنه: حسین علیزاده، دستیار طراح صحنه: محسن مطلبی، گریم: مهر داد میرکیانی، دستیار فیلمبردار: وحید جهانشیر و محمد سقر، تدوین: مهران کرمی و صداگذار: امیر حسین قاسمی.

 

بنا براین گزارش، رهبر قنبری ساخت فیلم هایی چون عروسی حسین، او، پرنده باز کوچک، فصل بلوغ را در کارنامه هنری خود به ثبت رسانده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.