سه‌شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۲

سالور در گفتگو با ما:

فیلم «آمین خواهیم گفت» در بخش هنر و تجربه اکران می شود

سامان سالور کارگردان فیلم سیزده 59 در خبرگزاری سینمای ایران

سینماپرس: سامان سالور کارگردان سینما و تلویزیون از ساخت یک مجموعه تلویزیونی با نام «خوابگردها» خبر داد و گفت: « بالاخره فیلم «آمین خواهیم گفت» با تصمیم تهیه کننده در بخش هنر و تجربه اکران می شود.»

سالور درباره نمایش فیلم «آمین خواهیم گفت» اظهار داشت «قرار بود دو هفته گذشته پروانه نمایش این فیلم صادر شود. طبق نظرهای اعمال شده فیلم را اصلاح کرده و تدوین مجدد کردیم اما هنوز پروانه صادر نشده است. این فیلم پس از کسب مجوز به زودی در بخش هنر و تجربه اکران می شود و امیدوارم بتوانیم پروانه نمایش داخلی و بین المللی فیلم را نیز هر چه زودتر بگیریم. »

وی اظهار داشت: «برای اکران تمشک انتظار حمایت نداریم اما امیدواریم با فیلم مستقل ما مانند فیلم های دیگر برخورد شود که نمایش خوبی را پشت سر بگذارد تا به این شکل بتوانیم به فعالیت مان در سینما ادامه دهیم. من به معنای واقعی جزو فیلمسازهای مستقل هستم از این رو باید منتظر واکنش مخاطب و فروش فیلم خود در گیشه باشم تا با پول آن بتوانم دستم را روی زانوی خود گذاشته و کار جدیدی در سینما آغاز کنم.»

سالور در بخشی دیگر از این گفت و گو ادامه داد: «از آن جایی که مخاطب تلویزیون با مخاطب سایر مدیوم ها تفاوت دارد؛ زمانیکه یک کارگردان مجموعه تلویزیونی تولید می کند با مخاطب عظیم میلیونی رو به روست به همین دلیل من هم قصه سریال «خوابگردها» را برای مخاطب وسیع تلویزیون نوشته‌ام.»

وی افزود: «تصمیم داریم سریال را تا پیش از زمستان امسال به مرحله تولید برسانیم و از بازیگران مطرح سینما و تلویزیون در آن استفاده کنیم. باور دارم که تولید این سریال اتفاق خوبی در رسانه ملی خواهد بود.»

این کارگردان در خصوص اکران عمومی آخرین ساخته سینمایی خود با عنوان «تمشک» که در سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر نمایش داده شد توضیح داد: «منتظر اکران «تمشک» هستم و برای اکران این فیلم بسیار زحمت کشیدم. پخش آنونس فیلم را خودم ساختم و به زودی در سینماها آغاز می شود.»

سالور در مورد فیلم سینمایی «تمشک» عنوان کرد: «امیدوارم تمشک با وجود پتانسل داستانی، قصه بدیعی که دارد و انرژی که تک تک عوامل برای به ثمر رساندن آن گذاشتند مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد. خوشبختانه بازتاب ها در جشنواره فیلم فجر خیلی خوب بود و ما مشتاقانه منتظر واکنش مردم در اکران عمومی «تمشک» هستیم

 

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.