سه‌شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۸

به بهانه نمایش فیلم سعید سهیلی در سینماها

فرهاد اصلانی: قصه برایم مهم است/ فیلمنامه «کلاشینکف» حرفه ای و تأثیرگذار است/ نقشم را دوست دارم

فرهاد اصلانی در فیلم کلاشینکف

سینماپرس: فرهاد اصلانی بازیگر فیلم کلاشینکف درباره نقش اش در این فیلم گفت:« این نقش متفاوت و جذاب را در فیلم دوست داشتم ضمن اینکه کلاشینکف از فیلمنامه حرفه ای، کامل و تاثیر گذاری برخوردار است.

اصلانی درباره دلیل پذیرش این نقش به خبرنگار سینماپرس گفت:« در وهله اول مایل بودم با آقای سهیلی همکاری داشته باشم و به این ترتیب باب آشنایی باز شود، چرا که فیلم های ایشان را دوست داشتم و در مرحله بعد فیلمنامه برایم جذاب بود.»

اصلانی درباره ماندگار شدن این نقش در ذهن مخاطب با وجود کوتاه بودنش گفت:«اگر اینطور باشد باعث خرسندی و افتخار من است  و بسیار خوشحالم نقش با وجود کوتاه بودن در ذهن مخاطبان می ماند. نقش ام در این فیلم طوری بود که در ابتدای فیلم حضور داشتم اما دوست داشتم تا انتهای فیلم در یاد تماشاگر بماند. »

اصلانی افزود:«موقع انتخاب یک نقش ابتدا قصه برایم مهم است و اگر قصه و نقش را دوست داشته باشم به چیزهای دیگر از جمله بلند و کوتاه بودن نقش فکر نمی کنم. »

بازیگر فیلم «کلاشینکف» درباره همکاری اش با سعید سهیلی گفت:« از همکاری با آقای سهیلی لذت بردم ایشان کارگردانی کاربلد و باهوش هستند و وقتی پشت دوربین قرار می گیرند می دانند از بازیگر و کلیت یک فیلم چه خواسته ای دارند

وی درباره همکاری اش با بازیگران فیلم نیز گفت:« «کلاشینکف» فیلم پر بازیگری است اما من تنها با ساعد سهیلی و ستایش اسماعیلی همبازی بودم. در مورد ساعد باید بگویم جوانی بسیار با استعداد است و از همکاری با او لذت بردم. قطعا در آینده از او بیشتر خواهید شنید و در سینما کارهای بیشتری خواهد داشت و با پشتکاری که در او سراغ دارم پیشرفت خواهد کرد. ستایش هم کودک صبور و دوست داشتنی بود و با گروه همکاری خیلی خوبی داشت

اصلانی درباره تاثیر لوکیشن و گریم در کمک به بازیگران برای ایفای نقش گفت:«لوکیشن و گریم عواملی هستند که به بازیگر در اجرای نقش کمک می کنند. قبل از ایفای نقش لوکیشن و محل زندگی این کاراکتر را دیدم و بسیار از آن لوکیشن و حس و حالی که داشت خوشم آمد. در واقع  آن دکور کاملا با کاراکتری که قرار بود نقش اش را ایفا کنم هماهنگ بود و به شکل پر معنایی تداعی کننده تک افتادگی و تنهایی آن کاراکتر است. »

اصلانی در پایان اظهار داشت:« همکاری با فیلمبردار خوب فرشاد محمدی و صدابردار این کار آقای بهروز معاونیان برایم ارزشمند بود. فیلم «کلاشینکف» را دوست دارم و فکر می کنم در مجموع کار قابل قبول و خوبی شده است و امیدورام در گیشه هم موفق باشد

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.