یکشنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۰

بیدل: «روزگاری عشق و خیانت» با تغییرات جدید اكران می شود

داود بیدل*

سینماپرس: داود بیدل كارگردان «روزگاری عشق و خیانت» صبح امروز گفت: برای اکران عمومی این فیلم نسبت به جشنواره فیلم فجر تغییراتی در تدوین آن انجام دادیم و در نهایت تبدیل به نسخه بهتری شد.

براساس این گزارش، بیدل در ادامه به سینماپرس گفت: تغییرات تدوین را براساس بازتابی که از جشنواره و دوستان دیگر این حرفه گرفتم انجام دادم و یك دقیقه به آن اضافه كردیم كه اكنون به 85 دقیقه رسید.

وی افزود: فیلمسازی که با اثر خود زندگی می کند به مرور متوجه می شود که در چه قسمت هایی از اثر خود ضعف داشته است. «جبرئیل فیلم» پخش «روزگاری عشق و خیانت» را برعهده دارد اما تهیه کننده تاریخ دقیق اكران این فیلم را اعلام نكرده است.

بیدل در عین حال خاطرنشان كرد: تخصصی در زمان اکران ها ندارم و این موضوع را به تهیه کننده می سپارم که زمان را مشخص کند اما همه می دانیم که زمان های خوب اکران متعلق به فیلم های دیگری خواهد بود.

این كارگردان درباره فعالیت این روزهایش گفت: در حال خواندن فیلمنامه هستم تا بتوانم در سالجاری فیلمی را كلید بزنم اما اولویت جدید من ساخت فیلم سینمایی با موضوعات اجتماعی است. سعی می كنم با وسواس طرح ها،ایده ها و فیلمنامه ها را بخوانم علاوه بر این در بخش تولید مرکز فیلم و سریال برون مرزی فعالیت می کنم اما به هر حال اگر فیلمنامه ای باشد که تلنگر اولیه را به من بزند حتما کار خواهم كرد.

میلاد کی مرام، همایون ارشادی، شهرزاد کمال زاده، نسرین مقانلو، سحر قریشی، حسن جوهرچی، جعفر دهقان، علی اوسیوند، آتش تقی پور و جمشید هاشم پور در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: اتفاق غیر منتظره پروانه و دخترش آینه را غافلگیر می کند، گویا این اتفاق ریشه در گذشته پروانه دارد، گذشته را که سال ها از مواجه با آن هراس داشته است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.