جمعه ۲۰ تیر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۳

ادامه فیلمبرداری«مدعی» پس از ماه رمضان

«کیفر» به روزهای آخر تصویربرداری رسید/ تبریزی: شبانه روز تلاش می‌کنیم تا سریال به شب‌های «قدر» برسد

حسین تبریزی کارگردان  در پشت صحنه سریال «بوی باران»

سینماپرس: حسین تبریزی کارگردان سینما صبح امروز از اتمام تصویربرداری «کیفر» تا چند روز آینده و انجام مراحل فنی همزمان با تصویربرداری برای پخش در شب های قدر خبر داد.

وی در گفت وگو با خبرنگار سینماپرس در مورد آخرین اخبار از سریال «کیفر»گفت: تا به امروز حدود ۹۰ درصد  از تصویربرداری این سریال انجام شده و بازیگران اصلی سریال همه جلوی دوربین رفته‌اند.

وی گفت: به صورت دو نوبت روزانه و شبانه عوامل سریال «کیفر» مشغول تصویربرداری این سریال برای پخش در شب های قدر هستند. 

تبریزی تصریح کرد: همزمان با آخرین روزهای تصویربرداری ، تدوین همزمان توسط مهران قدکچیان در حال انجام است و امیر کرامتی نیز ساخت موسیقی این سریال را بر عهده دارد.

بنابر اینگزارش، سریال «کیفر» در ۶ قسمت ۴۰ دقیقه ای به روایت زندگی دو دوست می پردازد که در اوج رفاقت به واسطه اتفاقی در دو سوی ترازوی عدالت مجبور به انتخاب می‌شوند و هر یک به دنبال گذشته خود می‌گردد. در حقیقت این مینی سریال کنکاشی است در سبک زندگی  دو خانواده که هرکدام در مشکلاتی غوطه ورند و با تدبیر و همدلی و آمیزه‌های دینی بر آن فائق می‌آیند اما... .

فیلمنامه این مینی سریال را حسین تبریزی و عباس مرادیان نوشته‌اند و از دیگر عوامل «کیفر» نیز می‌توان به رضا شیخی به عنوان مدیر تصویربرداری، وحید سلطانی به عنوان مدیر صدا، داوود شیرعلی مجری طرح، محمدرضا قومی‌طراح گریم و بهاره امینی طراح صحنه و لباس اشاره کرد.

کامبیز دیرباز، فریبا متخصص، محمدرضا شریف زاده، فریبا کوثری، فریبا طالبی، شیما محمدی، سیروس همتی، داوود شیرعلی، تیرداد کیایی، امیر دژاکام، اتابک نادری، محسن افشانی، سعید آقا خانی و علی سلیمانی در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند.

تبریزی همچنین در مورد آخرین اخبار از فیلم سینمایی «مدعی» گفت: پس از اتمام کارهای سریال «کیفر» به سراغ فیلم «مدعی» خواهیم رفت و قسمت های باقی مانده این فیلم را پس از ماه مبارک رمضان فیلمبرداری خواهیم کرد.

وی گفت: حدود ۱۰ درصد از کل فیلم سینمایی «مدعی» باقی مانده که با اضافه شدن بازیگران جدید این بخش که از سکانس های اصلی فیلم است و نقش تاثیرگذار در فیلم دارد، انجام می شود.

تبریزی تصریح کرد: به دلیل اینکه «مدعی» برای جشنواره فیلم فجر آماده می شود ، خیلی عجله ای برای تولید آن نداریم و مایل هستیم سکانس اصلی فیلم را به فصل خودش فیلمبرداری کنیم.

این گزارش حاکیست، فیلم سینمایی «مدعی» به تهیه‌کنندگی سید مسعود اطیابی و با بازی پژمان بازغی ، نگار فروزنده، تیرداد کیانی، نیلوفر شهیدی و ...بخش هایی از مراحل تولید خود را سپری کرده است و یک اثر حادثه ای- اجتماعی است که قصه آن درباره انسان و رویایی اش با اعمال و وجدان است.

حسین تبریزی متولد ۱۳۴۹ است. او ۴۰ عنوان کار را در کارنامه هنری خویش دارد و از سال ۷۰ به صورت حرفه ای وارد سینما شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.