سه‌شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۵

محمد نشاط خبر دادـ:

هاشم زاده «پرواز در ارتفاع صفر» را بازنویسی می‌کند/ فیلم جدید سیروس الوند با پنج سوپراستار بزودی کلید می‌خورد

هاشم زاده-الوند

سینماپرس: محمد نشاط تهیه‌کننده سینما صبح امروز از بازنویسی فیلمنامه سریال «پرواز در ارتفاع صفر» توسط سید ناصر هاشم زاده خبر داد.

به گزارش سینماپرس، این تهیه  کننده سینما در گفت وگو با خبرنگار سینماپرس در مورد فعالیت های اخیر خود اظهار داشت: فیلم سینمایی «رنج و سرمستی» را به کارگردانی جهانگیر الماسی در نوبت اکران سینماها داریم. 

تهیه کننده «بی خداحافظی» گفت: سریالی با نام «پرواز در ارتفاع صفر» داریم که قرار بود سامان سالور آن را کارگردانی کند.

تهیه کننده «هدف اصلی» اذعان داشت: سامان سالور برای فیلمنامه این پروژه خیلی زحمت کشید و حدود یک سال و نیم وقت خود را صرف این کار کرد و سپس به دلیل طولانی شدن این پروژه استعفا داد و ما هنوز کارگردانی را جایگزین وی نکرده ایم.

تهیه کننده «پرتقال خونی» یادآور شد: من هم حدودا چهار سالی است که درگیر تولید این کار هستم و همه سعی ام این بوده که بتوانیم با مسئولان تلویزیون به تفاهم برسیم اما با این حال سامان سالور از جمع ما برای ساخت این سریال جدا شد.

نشاط ادامه داد: به هر حال معاونت سیما اصلاحاتی را به فیلمنامه این سریال وارد دانسته است که هم اکنون سید ناصر هاشم زاده فیلمنامه را مورد مطالعه قرار داده و اصلاحات فیلمنامه را انجام می دهند، لذا بعد از تصویب نهایی فیلمنامه این سریال به دنبال کارگردان و پیش تولید این سریال خواهیم رفت.

بنابراین گزارش، این مجموعه که با مشارکت نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تولید می‌شود به روایت زندگی یک خلبان جنگی می‌پردازد که در ابتدای جنگ  متوجه می‌شود نامزدش به بیماری قلبی مبتلاست و او باید بین عشق به وطن و عشق به همسر یکی را انتخاب کند. «پرواز در ارتفاع صفر» در ۷ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای تولید می‌شود.

تهیه کننده «قرنطینه» در مورد سایر فعالیتهایش گفت: فیلم سینمایی «این سیب هم برای تو» به کارگردانی سیروس الوند دیگر پروژه ای است که قرار است با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی ساخته شود و هم اکنون مشغول مذاکره با بازیگران این فیلم هستیم که به محض قطعی شدن، اسامی این پنج بازیگر که جزو سوپراستارهای سینمای ایران هستند به زودی اعلام خواهد شد.

نشاط در مورد زمان تولید فیلم جدید سیروس الوند توضیح داد: ۷۰ درصد این فیلم در جزیره کیش می گذرد و چون در حال حاضر هوای آن منطقه بسیار گرم است قرار شد پیش تولید این فیلم در شهریور ماه انجام شود و ابتدا بخش های تهران را بگیریم و بعد مهر ماه به جزیره کیش خواهیم رفت.

این تهیه‌کننده سپس درباره موضوع  «این سیب هم برای تو» گفت:  در این فیلم معضلات و مشکلات جوانان امروز به تصویر کشیده می‌شود و فیلم قطعا در جشنواره فیلم فجر حضور خواهد داشت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.