جمعه ۱۳ تیر ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۰

با اتمام فیلمبرداری؛

«چهارشنبه ۱۹ آبان» توسط علیرضا علویان صداگذاری می‌شود

فیلم سینمایی چهارشنبه 19 اردیبهشت

سینماپرس: علی جلیلوند مجری طرح «چهارشنبه ۱۹ آبان» صبح امروز گفت: برای صداگذاری این فیلم با علیرضا علویان قرارداد منعقد شده است.

جلیلوند به خبرنگار سینماپرس گفت: فیلمبرداری این فیلم اول تیرماه بعد از ۳۶ جلسه به پایان رسید و از هفته آینده مراحل فنی آن آغاز خواهد شد.

وی افزود:  انتخاب آهنگساز و تدوین را به بعد از یک جمع بندی موکول کرده ایم. بیژن خوش خلق تصحیح رنگ این فیلم را انجام خواهد داد و به احتمال زیاد تا اواخر مهرماه کلیه مراحل پس از تولید این فیلم به پایان خواهد رسید.

وی افزود:از هفته آینده کارهای اولیه فنی  «چهارشنبه ۱۹ آبان» مانند سینگ صدا و تصویر انجام خواهد شد و از بیست ماه رمضان برای تدوین آن اقدام خواهیم کرد اما تدوین گر آن انتخاب نشده است، قصد داریم مراحل پس از تولید را هم مانند تولید با برنامه ریزی انجام دهیم.

جلیلوند در عین حال خاطرنشان کرد: در آخرین پلان این فیلم سحر احمدپور که اولین تجربه بازیگری اش را در این فیلم انجام داد جلوی دوربین مرتضی پورصمدی رفت.

جلیلوند در پایان گفت: روند فیلمبرداری خیلی راضی کننده بود به نحوی که با وجود وسواس های وحید جلیلوند(کارگردان) و مرتضی پورصمدی (مدیر فیلمبرداری) این فیلم توانست دو جلسه کمتر از پیش بینی انجام شده به اتمام برسد.

نیکی کریمی، امیر آقایی، شاهرخ فروتنیان، آفرین عبیسی، برزو ارجمند،سعید داخ، کتانه افشاری نژاد، میلاد یزدانی، سحر احمدپور،حشمت آرمیده از بازیگران این فیلم هستند.

گفتنی است، فیلمنامه «چهارشنبه ۱۹ آبان» توسط علی زرنگار،وحید جلیلوند و حسین مهکام نوشته شده است.این فیلم اولین تجربه وحید جلیلوند در مقام کارگردان است که پیش از این به عنوان بازیگر در نردبام آسمان، یادآوری،زمهریر و... ایفای نقش کرده است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: یک آگهی غیر­متعارف در بخش نیازمندیهای روزنامه­ همشهری، جمعیت کثیری را در روز مشخصی به خیابان می­‌کشد. دخالت پلیس غائله را به ظاهر پایان می دهد اما...

عوامل این فیلم:

کارگردان: وحید جلیلوند، تهیه کننده: محمد حسین لطیفی، مدیر فیلمبرداری: مرتضی پورصمدی، طراح چهره پردازی: سعید ملکان، صدابردار: یدالله نجفی، طراح صحنه و لباس: بابک کریمی طاری، مدیرتولید: محمدصادق آذین، برنامه ریز و دستیاراول کارگردان:حسن لبافی، مدیر تدارکات:حمید پرهیز، عکاس: ساتیار امامی، مجری طرح: علی جلیلوند

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.