دوشنبه ۲ تیر ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۴

در پاسخ به سوالات سینماپرس:

ایوبی: از همه سلیقه ها در شوراهای تصمیم گیرنده استفاده می‌شود / مصوبات قبلی شورای عالی سینما را پیگیری می‌کنم

نشست خبری حجت الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی

سینماپرس: «حجت الله ایوبی» رییس سازمان سینمایی در نشست خبری صبح امروز و در جمع خبرنگاران در تالار وحدت به دو پرسش سینماپرس پاسخ داد.

براساس این گزارش، ایوبی در پاسخ به سینماپرس درباره جلوگیری از رفتار سلیقه‌ای برای حمایت از فیلم های سینمایی گفت: طبیعی است هر تصمیمی می تواند به رفتار سلیقه‌ای تعبیر شود اما در انتخاب افراد جهت حضور در شوراهای تصیم گیرنده سعی کردیم همه سلیقه ها را در نظر داشته باشیم.

وی همچنین در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه قاعدتا تفسیرهای مختلفی از تصمیمات شوراها می‌شود خاطرنشان کرد: برخی رسانه ها به ویژه «سینماپرس» در این تفسیرها ید طولایی دارند. من توصیه می کنم که اسم رسانه تان را عوض کنید، این پرس به معنای فشار است که خیلی به ما فشار می آورید و مهربان تر باشیم تا بتوانیم با هم کار کنیم!!

مصوبات قبلی شورای عالی سینما را پیگیری می کنم

وی در پاسخ به سوال دیگر سینماپرس مبنی بر پیگیری برخی مصوبات قبلی در شورای عالی سینما و اجرای آنها در دوره جدید یادآور شد: درباره تصمیمات و مدیران گذشته تاکنون نگفته‌ایم که کلیه تصمیماتشان اشتباه بوده است همانطور که کارهای خوب آنها را ادامه دادیم قصد داریم مصوبات خوبی که در شورای عالی سینما گرفته شده است را پیگیری کنیم .

این گزارش حاکیست اگرچه به نظر می‌رسد حجت الله ایوبی از مطالبات رسانه‌ای «سینماپرس» به عنوان نماینده اذهان عمومی گله‌مند است ولیکن شایسته است این مقام مسئول به جای طرح گله‌ها در جمع نمایندگان رسانه های گروهی به تعامل بیشتر با رسانه ها پرداخته و در جایگاه پاسخگویی به انتظارات و توقعات افکار عمومی، بخش روابط عمومی سازمان سینمایی را در این زمینه فعال‌تر کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.